Hoi,
Ik heb een probleem met het uploaden van meerdere files. Het is de bedoeling dat je een file aan kan geven en dan kan kiezen upload of dat je kan kiezen om nog een file toe te voegen. Alleen daar gaat het fout. volgens mij kent het input type file geen value waarde.
Ik heb nu de volgende code:
Hoe kan ik dit nu oplossen zodat ik meerdere files kan uploaden zonder van te voren te moeten opgeven om hoeveel files het gaat.. Javascript is eigenlijk geen optie. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het helemaal niet kan maar ik kom er op dit moment niet uit.
Ik heb een probleem met het uploaden van meerdere files. Het is de bedoeling dat je een file aan kan geven en dan kan kiezen upload of dat je kan kiezen om nog een file toe te voegen. Alleen daar gaat het fout. volgens mij kent het input type file geen value waarde.
Ik heb nu de volgende code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| $fileadressen = array(); echo" <form method=\"POST\"> <table> <tr> "; if(IsSet($_POST['submit'])){ for($i = 0; $i < count($_POST['fileadressen']); $i++){ echo" <tr> <td><b> File </b></td> <td> <input type=\"file\" name=\"fileadressen[]\" value=\"".$_POST['fileadressen'][$i]."\"> </td> </tr> "; } } echo" <td><b> file</b></td> <td> <input type=\"file\" name=\"fileadressen[]\"> </td> </tr> <tr> <td></td> <td> <input type=\"submit\" name=\"submit\" value=\"Nog een file toevoegen\"> </td> </tr> </table> </form> "; |
Hoe kan ik dit nu oplossen zodat ik meerdere files kan uploaden zonder van te voren te moeten opgeven om hoeveel files het gaat.. Javascript is eigenlijk geen optie. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het helemaal niet kan maar ik kom er op dit moment niet uit.
[ Voor 23% gewijzigd door TwoR op 21-04-2005 10:32 ]