Toon posts:

Alignment probleem.

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na een dagje ploeteren aan mn nieuwe site d8 ik eindelijk "die is af". Nou, niet dus.
Bij mij werkt de site goed maar een vriend van me heeft een andere browser en bij hem werkt het dus niet goed.

De table die ik heb gebruikt schijnt in mozilla niet op de juiste breedte te komen. Ik heb al wat geprobeerd maar dit zonder succes. Ik ben niet echt heel erg bekend met HTML dus plz geen rare termen gebruiken :)

Wat kan ik doen om het te verhelpen? In andere woorden, hoe kan ik ervoor zorgen dat mozilla net zoals internet explorer de table op de juiste breedte laat zien?

Dit is de site: http://www.mikewise.nl/

Alvast bedankt!

Verwijderd

Begin voor de grap eens met valideren van je document.
Resultaat, Errors: 190

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 10:35 ]

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:57
Ik zie hier niks geks met Firefox. Het enige is dat het derde icoontje net over de bruine lijn valt.

Verder kan hier het standaardverhaal over gebruik van divs in plaats van tabellen komen. Wil je een goede pagina op meerdere browsers dan moet je nu eenmaal wat meer ervan weten. Zie bijvoorbeeld www.handleidinghtml.nl.

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-04 07:10

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

je mist een <html> tag, een DTD, een <head> ... </head> en veel van je elementen hebben ongeldige attributen, maar verder zie ik, door het gebruik van tabellen, ook niet erg veel verschil tussen FF en IE.

Specs | Audioscrobbler

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ok dus als ik het goed begrijp is er niet echt een probleem verder?
Behalve dan het icoontje dat over de lijn loopt, dat kan ik nog wel fixen :)

Thx voor de replies.

Verwijderd

er zijn 3 posts die je vertellen dat je code compleet ruk is en jij concludeert dat er niet echt een probleem is :?

overigens kan je toch zelf ook wel in andere browsers checken?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 16:29 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:25:
er zijn 3 posts die je vertellen dat je code compleet ruk is en jij concludeert dat er niet echt een probleem is :?
Dat devved wel zo makkelijk :P

Verwijderd

Bij mij vallen in de navigatie alle plaatjes over de teksten heen, hierdoor zijn de teksten niet goed te lezen.

En die code ziet er inderdaad niet uit. Afgezien van alle fouten, wel eens van identatie gehoord?

Dus niet:

code:
1
2
3
4
<table><tr>
<td>kolom1</td><td>
kolom2</td></tr>
</table>

maar:

code:
1
2
3
4
5
6
<table>
  <tr>
    <td>kolom1</td>
    <td>kolom2</td>
  </tr>
</table>

Ik hoop toch dat je het verschil tussen beide ziet.. :P

Je kunt het rustig zo laten staan als het nu is, en dan zal het bij de meeste mensen wel redelijk werken. Echter doordat er van de code weinig klopt, zul je altijd blijven houden dat het niet bij iedereen werkt.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 16:33 ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Oftewel: Ga eens wat aan je 1337 HtML Sk1LLz doen :)

Motor onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.