curry684 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:33:
[...]
Dat is gewoon onzin. Het is reeds geinstalleerd bij klanten, en dus moet wat hij nu aan het programmeren is los uitgerold worden. Dan kan er zoals ik al 3 keer zeg ook een DB-update script bij.
[...]
Ik vind het feit dat je een database probleemloos bij iedere (tussen)release kunt updaten zelfs bij een gereleased produkt nogal relevant voor deze discussie. En als je het daar niet mee eens bent maak je maar een topic report zodat de P&W-crew zich erover kan buigen ipv publiek mijn functioneren in twijfel te trekken.
[...]
Nee hij zegt dat het onmogelijk is en ik trek dat in twijfel. Als iemand zegt dat het in C++ onmogelijk is om pointers te gebruiken trek ik dat ook in twijfel, en vraag ik hoe die persoon aan die imho foutieve mening komt.
Punt 1: Helemaal mee eens wat betreft een eventueel script dat meegestuurd kan worden.
Punt 2: Ik geef alleen aan dat de topicstater (om welke reden dan ook) geen wijzigingen meer aan de tabel kan doen. Het zou best kunnen dat een tussentijdse wijziging op het datamodel mogelijk is...
Daarnaast trek ik je functioneren totaal niet in twijfel. Niets dan lof over je posts. Als je goed leest zie je dat ik niet de enige ben de de mening van de 'offtopic mededeling' toegedaan is. Het viel gewoon op en ik maak er een melding van. Big deal...
Om nou niet te verzanden in een welles nietes spelletje denk ik dat we het hier maar bij moeten houden wat betreft het wel/niet on-topic zijn van je mededeling, omdat dit (zoals je aangeeft) en plein publiek niet prettig voor je kan zijn. Nogmaals: no flame intended!
Punt 3: Mooie analogie. je kunt het idd in twijfel trekken. Wellicht kan de topicstarter aangeven waarom de tabel niet meer gewijzigd kan worden.
[
Voor 3% gewijzigd door
Robbemans op 21-04-2005 11:40
]