Toon posts:

dvd op de hdd en nu ?

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de dvd van 7,9gb op de hdd dmv dvd-decrypter geript.Nu weet ik niet wat ik moet doen want ik weet niet hoe ik dan dvd op tweede kan mounten. Ik heb geprobeerd dvd shrinker te downloaden dat lukt ook niet uiteindelijk heb ik dvd copy tools gedownload waar ik niets mee kan doen.
Ik wilde nog de liedjes op de dvd op een cd branden maar krijg ik geen antwoord voor , de topic waarik naar wordt verwezen heb ik tientallen keren gelezen en omdat ik zoiets nooit heb gedaan ben ik vastgelopen , kan iemand me nu nog verder helpen

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-02 16:10
Heb je nou niets geleerd van je vorige topic....er werdt niet voor niets verwezen naar [rml]DVD's backuppen; de beste manier [ Deel 3][/rml]

Verwijderd

Topicstarter
Graham schreef op donderdag 21 april 2005 @ 02:52:
Heb je nou niets geleerd van je vorige topic....er werdt niet voor niets verwezen naar [rml]DVD's backuppen; de beste manier [ Deel 3][/rml]
nee want anders had ik geen vervolg vraag gesteld , ik heb het op de hdd geript maar hoe ik het op een dvd kan mounten als zijnde een of twee dvd , ik zou het echt niet weten , ik heb voor de duidelijkheden alcohol 120 en nero 6 tot mijn beschikking, kan ik daar misschien wat mee ?
trouwens, ik moet de dvd morgen geven kan ik nog het later nog eens proberen nu ik het toch op mijn hdd heb ?

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-02 11:16

IEF

Why so serious?

Download DVDShrink hier --> hoe moeilijk kan het zijn??!?

dan rip je de DVD volledig op automatisch, naar een ISO, welke je vervolgens kunt branden met DVDDecrypter of Nero (beide zit geintegreerd in het programma)

deze iso kun je eventueel ook mounten met Daemon Tools

en dit is geen vervolg-vraag, je stelt gewoon dezelfde vraag opnieuw, nadat een mod je thread heeft gesloten..

probeer zelf ook eens wat uit .. DVDShrink GUIDE

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-02 18:39
Zie vorige sluitmessage :/

Voor de duidelijkheid, het is niet de bedoeling dat wij aan de hand van wat kinderlijk omschreven wensen je _exact_ gaan voorkauwen wat je stap voor stap moet doen; alles _is_ namelijk al eens omgschreven. Gebruik de search functie, lees on-line manuals voor deze tools etc.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.