AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
Dit spel is niet illegaal te spelen, 1 tip, koop hem in de winkel.
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
Het is mij niet helemaal duidelijk of je het spel nu legaal of illegaal hebt. Mocht het illegaal zijn ---> koop hem dan de makers willen ook brood op de plank. Mocht dit niet het geval zijn dan kan ik je vertellen dat met SC CT de nieuwste StarForce anti piracy techniek in zit verweven die o.a. virtuele drives uitschakeld en nog wat andere ongein. Dus daar ligt waarschijnlijk je probleem.
Keep It Real!
ik heb een progje gevonden, starforce nightmare, wat dat zou moten oplosssen geloof ik...
maar heeft iemand er ervaring mee, want uit de handleiding word ik ook niet echt wijzer, en toen ikw at peilde, kreeg ik een blue screen (ik heb winxp)...
maar heeft iemand er ervaring mee, want uit de handleiding word ik ook niet echt wijzer, en toen ikw at peilde, kreeg ik een blue screen (ik heb winxp)...
AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
We bieden op GoT geen hulp met illigale game versies, dus gaat deze dicht.Zapp Brannigan schreef op donderdag 21 april 2005 @ 02:04:
hallo,
Ik wil Splinter Cell Chaos theory graag spelen, maar als ik het spel voor de eerste keer start gaat ie de cd (een mounted image) "checken" en dan loopt ie vast, en als ik de image weer unmount, dan niet meer, maar dan kan die geen cd meer vinden en is de check dus gefailed.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
![]()