Splinter Cell CT dvd checking doet het niet

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Fudgem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-08-2024

Fudgem

Fudge the system!

Topicstarter
hallo,

Ik wil Splinter Cell Chaos theory graag spelen, maar als ik het spel voor de eerste keer start gaat ie de cd (een mounted image) "checken" en dan loopt ie vast, en als ik de image weer unmount, dan niet meer, maar dan kan die geen cd meer vinden en is de check dus gefailed.
heeft iemand anders dit probleem ook gehad? is er misschien een weg om die checker heen?
ik heb het ook al met een mini-image (het is een dvd-image) geporbeerd, werkt ook niet, een nocd heeft ook geen zin, dat heeft alleen betrekking op het spel zelf, die chekcer is volgens mij een apart progje.

Ik heb een P4 3,2 ghz met 512 ram en een Radeon 9800 pro (128mb) videokaart...

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Dit spel is niet illegaal te spelen, 1 tip, koop hem in de winkel.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• robbievanderlee
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 17:18
Het is mij niet helemaal duidelijk of je het spel nu legaal of illegaal hebt. Mocht het illegaal zijn ---> koop hem dan de makers willen ook brood op de plank. Mocht dit niet het geval zijn dan kan ik je vertellen dat met SC CT de nieuwste StarForce anti piracy techniek in zit verweven die o.a. virtuele drives uitschakeld en nog wat andere ongein. Dus daar ligt waarschijnlijk je probleem.

Keep It Real!

• Fudgem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-08-2024

Fudgem

Fudge the system!

Topicstarter
ik heb een progje gevonden, starforce nightmare, wat dat zou moten oplosssen geloof ik...
maar heeft iemand er ervaring mee, want uit de handleiding word ik ook niet echt wijzer, en toen ikw at peilde, kreeg ik een blue screen (ik heb winxp)...

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Zapp Brannigan schreef op donderdag 21 april 2005 @ 02:04:
hallo,

Ik wil Splinter Cell Chaos theory graag spelen, maar als ik het spel voor de eerste keer start gaat ie de cd (een mounted image) "checken" en dan loopt ie vast, en als ik de image weer unmount, dan niet meer, maar dan kan die geen cd meer vinden en is de check dus gefailed.
We bieden op GoT geen hulp met illigale game versies, dus gaat deze dicht.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Dit topic is gesloten.