Beste mensen,
Ik heb een vraag over het gebruik van "think" in een netwerk.
Op andere computers op me LAN draai ik fadsetup.exe vanaf dit trage computertje, zodat ik jobs uit het lijstje van het oude computertje kan uitvoeren.
Mijn vraag is nu... als een job klaar is en ik upload de resultaten... van welke processorsnelheid gaat men dan uit bij het toekennen van punten? Van de processorsnelheid van de PC die de job heeft uitgevoerd of van de processorsnelheid van de PC waarop de Think server is geïnstalleerd die de jobs ophaalt en de resultaten terugstuurt?
Ik heb een vraag over het gebruik van "think" in een netwerk.
Ik heb de software geïnstalleerd op een oud computertje dat met internet is verbonden.Het aantal punten dat je ontvangt hangt af van de rekentijd en de processor snelheid en niet van het aantal hits (dit zou een geluksfactor toevoegen). Of je nou veel snelle jobs of één langzame maakt voor het aantal punten niet uit zolang de totale rekentijden gelijk zijn.
Op andere computers op me LAN draai ik fadsetup.exe vanaf dit trage computertje, zodat ik jobs uit het lijstje van het oude computertje kan uitvoeren.
Mijn vraag is nu... als een job klaar is en ik upload de resultaten... van welke processorsnelheid gaat men dan uit bij het toekennen van punten? Van de processorsnelheid van de PC die de job heeft uitgevoerd of van de processorsnelheid van de PC waarop de Think server is geïnstalleerd die de jobs ophaalt en de resultaten terugstuurt?