Wie kan mij vertellen waar ik op mijn systeem een -5 volt aansluiting gebruik want ik wil deze onderstaande voeding aanschaffen maar ik wil natuurlijk niet met een voeding straks zitten waar ik niets aan heb voor dat geld.Het gaat om de Yesico (Model FL-480 ATX TMS with PFC)
deze regel text kwam ik bij de specs tegen (Let op: de voeding heeft geen -5 Volt leiding. )
Product informatie:
Deze voeding van Yesico is ideaal voor alle liefhebbers van zeer geruisarme systemen. Door het feit dat deze voeding niet over een koeler beschikt doet deze zijn werk volledig geluidloos.
Het is mogelijk een ventilator op de voeding aan te sluiten via een 4-pin stekker. Door middel van een draaiknop aan de achterzijde van de voeding kan een grenstemperatuur worden ingesteld, waarbij de ventilator automatisch wordt ingeschakeld.
De LED's aan de achterzijde van de voeding geven de actuele status van het TMS (Temperatuur Management Systeem) aan.
De hoogwaardige voeding beschikt over een aluminium behuizing. Tezamen met een groot passief koellichaam zorgt ervoor dat er geen actieve koeling nodig is. De voeding beschikt tevens over Active PFC.
De voeding beschikt over de volgende aansluitingen:
- negen 4-pin aansluitingen
- twee S-ATA aansluitingen
- drie floppy aansluitingen
- een aansluiting voor dual-boards (secondary power)
- een P4 stekker
- een 20-pin / 24-pin ATX stekker
- een 6-pin aansluiting voor PCI-Express
- een aparte massakabel
Specificaties:
Type: FL-550(T)
Totaal vermogen: 550 Watt
+3,3V: 25A
+5V: 28A
+12V - 1: 18A
+12V - 2: 16A
-12V: 0,8A
+5VSB: 3A
Let op: de voeding heeft geen -5 Volt leiding.
deze regel text kwam ik bij de specs tegen (Let op: de voeding heeft geen -5 Volt leiding. )
Product informatie:
Deze voeding van Yesico is ideaal voor alle liefhebbers van zeer geruisarme systemen. Door het feit dat deze voeding niet over een koeler beschikt doet deze zijn werk volledig geluidloos.
Het is mogelijk een ventilator op de voeding aan te sluiten via een 4-pin stekker. Door middel van een draaiknop aan de achterzijde van de voeding kan een grenstemperatuur worden ingesteld, waarbij de ventilator automatisch wordt ingeschakeld.
De LED's aan de achterzijde van de voeding geven de actuele status van het TMS (Temperatuur Management Systeem) aan.
De hoogwaardige voeding beschikt over een aluminium behuizing. Tezamen met een groot passief koellichaam zorgt ervoor dat er geen actieve koeling nodig is. De voeding beschikt tevens over Active PFC.
De voeding beschikt over de volgende aansluitingen:
- negen 4-pin aansluitingen
- twee S-ATA aansluitingen
- drie floppy aansluitingen
- een aansluiting voor dual-boards (secondary power)
- een P4 stekker
- een 20-pin / 24-pin ATX stekker
- een 6-pin aansluiting voor PCI-Express
- een aparte massakabel
Specificaties:
Type: FL-550(T)
Totaal vermogen: 550 Watt
+3,3V: 25A
+5V: 28A
+12V - 1: 18A
+12V - 2: 16A
-12V: 0,8A
+5VSB: 3A
Let op: de voeding heeft geen -5 Volt leiding.