Heb tijd geleden me pc geupgrate, maar helaas krijg ik het systeem met geen mogelijkheid stabiel. Heb regelmatig last dat het beeld at random freezed, zodat ik helemaal niets meer kan doen met het systeem.
Systeem bestaat uit:
Athlon XP 3000
Asus a7v8x-x moederbord
Corsair 512 MB (333) intern geheugen
Zalman 400 Watt voeding
Club 3d G-force MX 4000
Creative live soundblaster
2 harde schijven
cd brander
dvd speler
Al geprobeerd:
Virus scan, verscheidene biosen, nieuwste drivers van alles, systeem geformateerd en overgestapt op windows 2000 ipv xp, mem test gedraaid (geheugen ok), hot CPU tester pro gedraaid (zegt dat systeem oke is).
Verder:
Keer van videokaart gewisseld (ATI Radeon).
Keer van voeding gewisseld
1 Harde schijf afgekoppeld
Geluidskaart afgekoppeld
Maar helaas heb ik het probleem tot nu toe nog niet weten te tackelen. Hoop dat iemand me verder kan helpen en misschien nog een goed idee heeft.
Voordat ik me moederbord eruit moet schroeven en om moet wisselen voor een ander, in de hoop dat die het beter gaat doen.
Systeem bestaat uit:
Athlon XP 3000
Asus a7v8x-x moederbord
Corsair 512 MB (333) intern geheugen
Zalman 400 Watt voeding
Club 3d G-force MX 4000
Creative live soundblaster
2 harde schijven
cd brander
dvd speler
Al geprobeerd:
Virus scan, verscheidene biosen, nieuwste drivers van alles, systeem geformateerd en overgestapt op windows 2000 ipv xp, mem test gedraaid (geheugen ok), hot CPU tester pro gedraaid (zegt dat systeem oke is).
Verder:
Keer van videokaart gewisseld (ATI Radeon).
Keer van voeding gewisseld
1 Harde schijf afgekoppeld
Geluidskaart afgekoppeld
Maar helaas heb ik het probleem tot nu toe nog niet weten te tackelen. Hoop dat iemand me verder kan helpen en misschien nog een goed idee heeft.
Voordat ik me moederbord eruit moet schroeven en om moet wisselen voor een ander, in de hoop dat die het beter gaat doen.