Toon posts:

Nieuwe DVD regiovrij of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een DVD-ROM drive te kopen, welke is regiovrij of maakt dat niet zo uit?

De regio's worden toch door de software bepaald:? (ik heb al winDVD)

Ik zag de Hitachi GD7500 12x40x (Bulk) goedkoop aangeboden is dat wat?

Of kan ik beter de Acer DVD 16x40x nemen?

Verwijderd

'Probeer het en je weet het' zou ik zeggen. Mocht ie niet regiovrij zijn, breng je hem gewoon terug onder het mom: Mijn WIn3.1 machine kan er niet mee overweg ;)

Software is volgens mij ook de limiterende factor, hoewel in het verleden wel werd geopperd dat regiovrije spelers niet meer verkocht mochten worden.:(

Iemand anders een mening?

• Xanthorax
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gisteren een Acer DVP 1640A gehaald, is echt een perfect ding (het is een OEM Pioneer 115). Is een firmware voor die regio vrij is.
beam.to/ProgressRamsoftNet/DVD/firmwares.htm

• Powersoft744
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-03 19:33

Powersoft744

Maakt werk van Dromen

zie vorige post:

dvdspelers zijn sinds 01-01-2000 niet meer regiovrij. Maar er zijn op internet gehackte firmwares te vinden die dit oplossen waardoor de speler weer regiovrij is. Daarnaast moet je er dan voor zorgen dat de software die je gebruikt ook regiovrij is of wordt. ga eens op zoek naar dvdgenie.. dit is een zeer handig progje dat ervoor zorgt dat je programma's gefopt worden. Je dvdspeler moet dan zelf ook regiovrij zijn.

samenvattend (wat een brak verhaal hierboven):

Voordat je een dvdspeler koopt ga dan eerst op zoek of er een regiovrij gepatchte firmware voor de speler te vinden is die je wilt kopen: kijk eens op http://www.firmware.com.bi

Zorg er daarnaast voor dat je dvdgenie te pakken krijgt.. via firmware.com.bi moet je hiervoor ook op weg geholpen worden!!

succes,

Powersoft

MacBook Pro 14” (2023), Imac Pro (2017,3 Ghz 10 core Xeon W, 128 Gb, Radeon Pro Vega 64), Mac Mini (Late 2014, i5 2,8 Ghz, 8Gb) IPad Pro 13” 2024

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Pioneer 105S

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Powersoft, ik heb nu een Hitachi GD7500 12x40x en hij werkt perfect met alle regio's!!! :) :) :)
Pagina: 1