Voor een toelatingsopdracht aan de HKU (Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht) moet ik een fotocollage maken. Hierbij wil ik graag gebruik maken van een goeie dSLR. Ik kan dan lekker veel plaatjes schieten en bewerken zonder dat me dat klauwen met geld kost. Het geld ontbreekt echter om er een te kopen (wat ik ontzettend graag zou willen, maar dat terzijde). Dus om deze fotocollage tot een succes te maken wil ik er graag eentje huren. Nu ken ik de site www.koopdigitaal.nl, maar helaas, dit bedrijf stuurt en haalt zo'n camera niet op, aangezien er een keer misbruik van is gemaakt en om dit speelgoed nou in Overijssel helemaal op te gaan halen, kost me net iets te veel benzine (ik woon in Den Bosch).
Dus mijn vraag.. kan ik in de omgeving Den Bosch (Eindhoven is ook best) komen aan bijv. een Canon Eos 20d of 300d of in die trant voor een weekje?
Ik heb me werkelijk het lazarus gezocht naar een site die dit doet, zonder succes.
Iemand een goed idee?
Merci!
Dus mijn vraag.. kan ik in de omgeving Den Bosch (Eindhoven is ook best) komen aan bijv. een Canon Eos 20d of 300d of in die trant voor een weekje?
Ik heb me werkelijk het lazarus gezocht naar een site die dit doet, zonder succes.
Iemand een goed idee?
Merci!