Toon posts:

Windows met corupte Mappen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort in de map "program Files" een groot aantal hele aparte namen voor mappen. Ze zien er als volgt uit: GOOGNE"." ". Ze hebben allemaal "" in de bestandsnaam. Als ik ik ze wil openen dan krijg ik de volgende melding " de syntaxis van de bestandsnaam mapnaam of volumenaam is onjuist". als ik in DOS naar de map kijk dan staan er ook een hele lading met files welke er op de volgende manier uitzien in dos:
" 01/01/2016 02:00AM 131,074 en dan een smilie"
Iemand die mij kan helpen...

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Heb je pas een crash gehad? Want dan zou het mogelijk kunnen zijn dat dit restanten zijn van bestanden die niet netjes naar de schijf zijn geschreven. Verder zou ik even kijken of er toevallig spyware op je systeem staat, want spyware programma's of virussen willen ook nog wel eens onbegrijpelijke en soms ook ontoegankelijke bestanden aanmaken. Hoe groot zijn de bestanden trouwens en wat gebeurt er als je ze in een programma als notepad of wordpad wil openen?

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

fonsdebeer,

Je zal echt wat meer informatie moeten geven zoals sinds wanneer je dit probleem hebt, wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen (al eens chkdsk gedraait? Je harddisk al eens met een haddisk diag tooltje gediagnosed?) ?

Vertel ook nog even welke Windows versie het hier over gaat dan kan ik dat in je topic titel zetten :)