Ik heb een Gentoo installatie met Gnome erop maar de laatste dagen doet hij lastig.
Ik heb de auto login functie aangezet, heeft al altijd perfect gewerkt, maar nu krijg ik steeds dit:
Ik druk op OK:
Dan logt hij verder in maar dus niet meer automatisch aangezien ik op OK moete duwen 2x en hij niet meer de startup scripts uitvoert die ik heb ingesteld.
Als ik dan uitlog, en weer inlog gaat het allemaal perfect, maar de eerste keer auto niet.
Heb de /etc/X11/gdm/Xsession file al nagekeken maar die lijkt OK.
Ik heb de auto login functie aangezet, heeft al altijd perfect gewerkt, maar nu krijg ik steeds dit:
code:
1
| Cannot find or run the base session script, will try the GNOME failsafe session for you |
Ik druk op OK:
code:
1
| This is the failsafe Gnome session. You will be logged into the 'Default' session of Gnome with no startup scripts run. This is only to fix problems in your installation |
Dan logt hij verder in maar dus niet meer automatisch aangezien ik op OK moete duwen 2x en hij niet meer de startup scripts uitvoert die ik heb ingesteld.
Als ik dan uitlog, en weer inlog gaat het allemaal perfect, maar de eerste keer auto niet.
Heb de /etc/X11/gdm/Xsession file al nagekeken maar die lijkt OK.