Toon posts:

Netwerk aanleggen... Logische manier ??

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een netwerkje aanleggen.
Dat wil ik op de volgende manier doen.[url=http://www.home.zonnet.nl/kknieuw/foto/netwerk.JPG]
Is dit een logische manier, of zouden jullie het anders doen...

Tia,
Mesjoggah

Verwijderd

Bij zo'n klein netwerk is er weinig variatie.
Dit moet gewoon werken, no problemo.

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

uhm ja, t is wel logisch... misschien kan je beter router met printserver doen, maar als die printerserver een ouwe pc is, kan je nog een leuk websitje hosten :) (wel ff forwarden dan...)

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 23:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Enige variate is nog met de printserver mogelijk. Als je al zo'n doosje hebt liggen is dit wel de oplossing. Als je van plan was een aprte pc hiervoor in te schakeelen kun je de printer e.v.t op een pc aansluiten.

Werkt de "all in one" functionliteiti ook over het netwerkt? of is het dan alleen een printer?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
leuk_he schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:54:
Enige variate is nog met de printserver mogelijk. Als je al zo'n doosje hebt liggen is dit wel de oplossing. Als je van plan was een aprte pc hiervoor in te schakeelen kun je de printer e.v.t op een pc aansluiten.

Werkt de "all in one" functionliteiti ook over het netwerkt? of is het dan alleen een printer?
De printserver is geen oude pc. Het is zo'n kastje, een HP Jetdirect 500x.
Als ik nu één PC rechtstreeks op de router aansluit en dan de printserver op de switch.
Zal toch ook moeten werken....
Kan ik met twee PC's tegelijk op internet. Toch ?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je alle 3 de PC's gewoon connect met de router via je 2 switches (waarvan 1 intern je multimodem), dan kunnen ze ook heus wel alle 3 op internet hoor?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Sorry, maar dit is nou niet echt NT.
Wat je hier schetst is zo'n beetje de meest simpele thuissituatie.
Knoop de boel aan elkaar en klaar ben je, van een beetje testen is nog nooit iemand dood gegaan.

Het enige waar je problemen mee kunt krijgen is dat all in one apparaat; die laten zich niet vaak gemakkelijk delen. Maar again, test het gewoon.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.