psYch0's Casemod
Hallo, Ik heb al meerdere casemods gedaan en heb pas een nieuwe case gekocht. De Coolermaster Preatorian. Black aluminium edition. Net zoals altijd ga ik mijn eigen design erop maken met meestal mijn naam er ergens in.
Ik ben begonnen op school met een design uit te vinden. En na 4uur denken en vele malen geprobeerd te hebben heb ik dan uiteindelijk een helft van de tekening klaar. De andere helft wordt gewoon gespiegeld.
Dit is de case die ik ga modden.
Coolermaster Preatorian Black Aluminium Edition

Design :
Dit is 1 helft van het design.

Design op Case getekend : (6uur werk)
Dit is na 4 en half uur :

Zoals je ziet is het slechte kwaliteit foto maar ik kon flits niet gebruiken anders werd de figuur onduidelijk.
En hier is de tekening EINDELIJK af :

Al het grijze gedeelte gaat uitgeslepen worden en komt plexy in de plaats. Dus kun je zien dat er maar weinig van het zijpaneel overblijft
Op naar het modden maar
Na alles eerst afgeplakt te hebben ben ik begonnen met slijpen

30min slijpen en 6 steentjes verder :

Begint er al een beetje op te trekken
Hier nog wat foto’s van de vooruitgang :

En na 4 uur slijpen is het dan eindelijk klaar :

Nu kan het vijlen beginnen, kheb maar 1 fout gemaakt op het slijpen en das ergens te ver geslepen waardoor het beetje onstabiel hangt, maar eens plexyglas erachter is het in order.
Blijf kijken voor updates
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE 1
Het paneel is dan totaal af met vijlen en boenen en alles.
Enkel nog plexiglas erachter en tis in orde

VERGROOT DE FOTO KLIK EROP !! DIT IS SLECHT HIER ZIE JE HAKKELS IN
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE 2
Vervolgens heb ik de 2 DVD drives en schrijver gestealth.
Zeer origineel met kleurtjes en legoblokjes
Dit zijn de 2 frontjes die ik erop ga zetten :

Dit is het eerste kleurpotlood dat vastgelijmd is :

Dit was niet hoog genoeg dus kwam er een tweede bij

Dan het lego blokje voor de knop aan te drukken :

En hier is het dan klaar

Hallo, Ik heb al meerdere casemods gedaan en heb pas een nieuwe case gekocht. De Coolermaster Preatorian. Black aluminium edition. Net zoals altijd ga ik mijn eigen design erop maken met meestal mijn naam er ergens in.
Ik ben begonnen op school met een design uit te vinden. En na 4uur denken en vele malen geprobeerd te hebben heb ik dan uiteindelijk een helft van de tekening klaar. De andere helft wordt gewoon gespiegeld.
Dit is de case die ik ga modden.
Coolermaster Preatorian Black Aluminium Edition

Design :
Dit is 1 helft van het design.

Design op Case getekend : (6uur werk)
Dit is na 4 en half uur :

Zoals je ziet is het slechte kwaliteit foto maar ik kon flits niet gebruiken anders werd de figuur onduidelijk.
En hier is de tekening EINDELIJK af :

Al het grijze gedeelte gaat uitgeslepen worden en komt plexy in de plaats. Dus kun je zien dat er maar weinig van het zijpaneel overblijft
Op naar het modden maar
Na alles eerst afgeplakt te hebben ben ik begonnen met slijpen

30min slijpen en 6 steentjes verder :

Begint er al een beetje op te trekken
Hier nog wat foto’s van de vooruitgang :

En na 4 uur slijpen is het dan eindelijk klaar :

Nu kan het vijlen beginnen, kheb maar 1 fout gemaakt op het slijpen en das ergens te ver geslepen waardoor het beetje onstabiel hangt, maar eens plexyglas erachter is het in order.
Blijf kijken voor updates
UPDATE 1
Het paneel is dan totaal af met vijlen en boenen en alles.
Enkel nog plexiglas erachter en tis in orde

VERGROOT DE FOTO KLIK EROP !! DIT IS SLECHT HIER ZIE JE HAKKELS IN
UPDATE 2
Vervolgens heb ik de 2 DVD drives en schrijver gestealth.
Zeer origineel met kleurtjes en legoblokjes
Dit zijn de 2 frontjes die ik erop ga zetten :

Dit is het eerste kleurpotlood dat vastgelijmd is :

Dit was niet hoog genoeg dus kwam er een tweede bij

Dan het lego blokje voor de knop aan te drukken :

En hier is het dan klaar