Geforce 3 kloon probleem

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:51
Beste tweakers,

Mijn vader wil zijn beeld clonen naar zijn t.v. Hij beschikt over een geforce 3.
De tv-out guide van GOT heeft mij al een heel eind op weg geholpen maar kzit nu echt vast. Ik heb de nieuwste drivers van de videokaart en de nieuwste t.v. tool.

Als ik het probeer met de configuratie opties van de videokaart kan ik hem wel single view naar detv sturen maar niet clonen. Ik kan hier alleen voor singleview kiezen.

Met tv tool kan ik voor de "snelle configuratie" tv en pc zelfde beeld kiezen maar ook dit wil niet lukken. Op deze manier komt er op de tv een verticaal kleurenspel, je kent het wel, van die brede verticale kleurenbalken.

Google kon mij ook niet verder helpen en een handleiding is niet te vinden. Ik kan mij herrineren toen de kaart nog van mij was dat het wel kon. Iemand enig idee wat het kan zijn ?

Alvast bedankt _/-\o_

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:45

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ik heb het ergens voor elkaar gekregen... had vroeger een GeForce 3 Ti200, met TVTool, ik had toen alleen niet de nieuwste versie gebruikt, maar een oudere, anders werkte het niet helemaal goed... je kan erges zoiets als clone mode forceren, want de geforce 3 heeft geen 2RAMdac's dus kan die niet van zich zelf clonen, let wel op, als je kloont dan moet je monitor wel 50Hz aankunnen...

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10-2025
Euhm ja maar de tvs zijn of 50Hz of 60Hz (kan ook 50) of 100Hz kan geloof ik ook beiden.

specs

Verwijderd

Geforce 3 is de enisgte kaart die juist geen Clone aankan.

Je kan alleen 1 van de 2 beelden / schermen werken.

TV-tool & daarin forceren te klonen is geen optie, het ziet er niet uit (aldus mijn vorige GF3 Ti 500 van leadtek)