Nou ik open dit topic omdat een kennis van mij met een probleem zit,
Hij wil dus een nieuwe instalatie hebben dat lekker klinkt enz enz
Maar hij zit met een probleem, hij heeft een marmere vloer en een marmere plint en daarboven zitten steenstrips (gewoon steen dus).
Dus hij kan de kabels niet door de plint laten lopen.
En het is natuurlijk ook niet zon fraai gezicht als je ze gewoon over de vloer legt.
Daarom zei ik waarom neem je niet draadloos......
Nu weet ik er bijna niks over en hij al helemaal niet daarom vraag ik het hier.
Bestaat er een goed draadloos (liefst 5.1) set dat niet ruist of iets dergelijks, en nog een goed klinkt ook ???
Hij had het zelf over B&O maar ja dat is dus vrij prijzig en hebben volgens mij allemaal kabels
Dus iemand een idee ???
Alvast bedankt.
ps. naar de prijs hoeft even niet gekeken te worden, natuurlijk niet echt bizar hoog maar gewoon een mooi systeem
Hij wil dus een nieuwe instalatie hebben dat lekker klinkt enz enz
Maar hij zit met een probleem, hij heeft een marmere vloer en een marmere plint en daarboven zitten steenstrips (gewoon steen dus).
Dus hij kan de kabels niet door de plint laten lopen.
En het is natuurlijk ook niet zon fraai gezicht als je ze gewoon over de vloer legt.
Daarom zei ik waarom neem je niet draadloos......
Nu weet ik er bijna niks over en hij al helemaal niet daarom vraag ik het hier.
Bestaat er een goed draadloos (liefst 5.1) set dat niet ruist of iets dergelijks, en nog een goed klinkt ook ???
Hij had het zelf over B&O maar ja dat is dus vrij prijzig en hebben volgens mij allemaal kabels
Dus iemand een idee ???
Alvast bedankt.
ps. naar de prijs hoeft even niet gekeken te worden, natuurlijk niet echt bizar hoog maar gewoon een mooi systeem