Toon posts:

Goed draadloos Audio systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik open dit topic omdat een kennis van mij met een probleem zit,
Hij wil dus een nieuwe instalatie hebben dat lekker klinkt enz enz :)
Maar hij zit met een probleem, hij heeft een marmere vloer en een marmere plint en daarboven zitten steenstrips (gewoon steen dus).
Dus hij kan de kabels niet door de plint laten lopen.
En het is natuurlijk ook niet zon fraai gezicht als je ze gewoon over de vloer legt.
Daarom zei ik waarom neem je niet draadloos......
Nu weet ik er bijna niks over en hij al helemaal niet daarom vraag ik het hier.
Bestaat er een goed draadloos (liefst 5.1) set dat niet ruist of iets dergelijks, en nog een goed klinkt ook ???
Hij had het zelf over B&O maar ja dat is dus vrij prijzig en hebben volgens mij allemaal kabels :)
Dus iemand een idee ???
Alvast bedankt.

ps. naar de prijs hoeft even niet gekeken te worden, natuurlijk niet echt bizar hoog maar gewoon een mooi systeem :)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-02 20:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Als je toch een net audio systeem wilt hebben zit je volgens mij al gauw aan kabels. Het is niet voor niets dat audiofielen de kabels graag zo dik mogelijk willen hebben van, ik geloof, electrolitsch koper.
Misschien dat je op www.hifi.nl iets kunt vinden? Zelf heb ik er niet zo heel veel verstand van moet ik bekennen de audio laat ik meestal aan mijn broertje over, helaas kan ik hem zo niet direct bereiken.

[ Voor 24% gewijzigd door _Dune_ op 20-04-2005 18:01 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

of je koopt mooie kabels, hoewel over smaak niet te twisten valt vind ik een koperen kabel met doorzichtig kunstof bescherming niet zo heel storend.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik zou het ook niet zo heel storend vind maar ja het is natuurlijk wel mooier als je niks ziet :)

Verwijderd

Simpel gezegd, echte draadloze audiosystemen bestaan niet. Je zult altijd een stekker naar een stopcontact nodig hebben voor de versterker. (Nu laat ik setjes met batterijen even buiten beschouwing omdat die ZO onpractisch zijn.)

Daarnaast zul je met draadloze transmissie altijd wel wat verliezen en last hebben van ruis. (Of je moet elke luidspreker een WLAN/bluetooth interface geven ofzo ;))

Kortom, je moet te veel concessies doen voor een draadloos systeem. Zeker als je een systeem wilt hebben dat kwalitatief boven het gemiddelde setje zit.

Beste oplossing lijkt mij (zoals hierboven al gezegd) gewoon mooie kabels kopen en goed lang zodat ze goed weg te werken zijn.

Verwijderd

B&O heeft geen draadloze systemen. Maar aangezien de speakers steeds actief zijn zijn die kabels wel enorm dun (ik gok 2a3mm incl isolatie). Die kan je dus vrijwel overal doorkrijgen.

Heb het er gisteren toevallig met een B&O verkoper over gehad, ze zijn al 6j aan het zoeken voor een draadloos systeem. Maar er is nog steeds teveel interferrentie langs alle kanten.

De prijs wel navenant. Nadeel is ook dat ALLES B&O moet zijn, dus nieuwe CD/Radio unit en speakers. Als er ook een TV moet zijn (wat wel zo lijkt aangezien 5.1 ter sprake komt) zit je snel aan +15 000.

Deze zomer komt hier een BeoVision 7, een BeoSound 3000 en set BeoLabs 8000. Maar dit is niet voor mijn schamele rekening. Lang leve thuis blijven wonen

Verwijderd

Topicstarter
waarschijnlijk word het BOSE 3.2.1 systeem omdat daar toch het minste kabels bij zitten en toch het 5.1 effect, en natuurlijk een heel goed geluid.
Of weten jullie iets beters ?

Verwijderd

Of een Bose 3.2.1 systeem een goed geluid geeft zijn de meningen over verdeeld, maar op dit forum heb ik er nog weinig positiefs over kunnen lezen:

Ervaringen Bose 321 home cinema-systeem

[rml][ Bose] Alle harde feiten op een rijtje![/rml]

Verwijderd

Topicstarter
ja oke ik heb zelf ook geen BOSE maar goed hij zit echt met die kabels en wil toch een redelijk mooi geluid hebben.
Ja en ik denk dan dat hij het beste dit kan nemen, ik zou het anders niet weten.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:07

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:33:
waarschijnlijk word het BOSE 3.2.1 systeem omdat daar toch het minste kabels bij zitten en toch het 5.1 effect, en natuurlijk een heel goed geluid.
Of weten jullie iets beters ?
Yeh right.. Drie kabels zegt de reclame...twee spakers... een systeem...

3. je hebt vast meer kabels dan 3
2. Het zijn meer dan twee speakers, er zit namelijk nog een sub bij (ja die heeft ook een kabel)
1. Het is echt gewoon een waardeloos systeem

Tot zover mijn 3.2.1 ;)

Kijk dan liver naar een vergelijkbaar systeem van KEF. Ik denk dat je daar een stuk vrolijker van zult worden en veel meer waar voor je geld krijgt.

[ Voor 13% gewijzigd door voodooless op 27-04-2005 10:07 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
ja tuurlijk heb je meer als 2 kabels maar ja, welk ander systeem heeft ook zo weinig kabels en toch een goed geluid ?
En het zijn vrij kleine speakers (wat hij mooi vind)
die bass module zet hij ergens achter zei hij (naar mijn mening geen super idee maar goed)
En hoezo waardeloos systeem ?

Zijn wens is :
Liefst geen kabels, en anders HEEL weinig
Vrij kleine speakers

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:11:
ja tuurlijk heb je meer als 2 kabels maar ja, welk ander systeem heeft ook zo weinig kabels en toch een goed geluid ?
Bose heeft geen goed geluid. Dus als je wat anders zoekt, kun je voor 50 euro al scoren bij de Blokker :P

Like I said, ga eens bij KEF kijken: http://www.kefinstanttheatre.com/ . Die doen tenminste nog de moeite om een degelijke speaker te maken, en gebruiken zelfs een tweeter (Bose weet waarschijnlijk niet eens dat die dingen bestaan :X )

• PeeGee
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:21
Dan nog altijd de vraag of je B&O wilt hebben.
Naar mijn mening en de mening van denk ik iedereen met een beetje verstand van audio, veel te duur voor wat je krijgt!
De kwaliteit van bv B&W of JBL speakers, Rotel, TAG , of een Arcam audio systeem is veel beter dan een B&O, en het kost nog minder ook!
Maargoed, ik ken alleen een homecinema setje van phillips dat draadloze rear speakertjes heeft, alleen denk ik niet dat je daar naar kuisteren wil, aangezien dit verre van high-end is!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:54

lier

MikroTik nerd

PeeGee81 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:23:
Dan nog altijd de vraag of je B&O wilt hebben.
Naar mijn mening en de mening van denk ik iedereen met een beetje verstand van audio, veel te duur voor wat je krijgt!
De kwaliteit van bv B&W of JBL speakers, Rotel, TAG , of een Arcam audio systeem is veel beter dan een B&O, en het kost nog minder ook!
Maargoed, ik ken alleen een homecinema setje van phillips dat draadloze rear speakertjes heeft, alleen denk ik niet dat je daar naar kuisteren wil, aangezien dit verre van high-end is!
Helaas....
Ten eerste is "duur" subjectief en daarnaast heeft het helemaal niets met "verstand van audio" te maken. B&O heeft misschien niet het hoogst haalbare wat betreft audiofiel (als je dat zou willen) geluid, maar er staat wel een bepaalde estetische waarde tegen over. Ook duurzaamheid en waardevastheid heeft z'n voordelen.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik weet niet of 15k EUR buiten het budget valt (vermoed van wel :+ ), maar anders heb je hier: http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2259 een goed draadloos systeem met goede recensies :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Nja hij vond het uitelijk van B&O wel heel mooi vandaar dat hij : ik wil B&O.
Toen zei ik van ja maar kijk eens eerst even rond en toen kwam hij op het feit dat het met kabels zat die hij eigenlijk niet weg kan werken.
Achter een plint ofzo gaat niet vanwege dat hij een marmere vloer heeft en een marmere plint en daarboven zitten steenstrips (gewoon steen dus).
Vandaar dat hij kwam met draadloos of een systeem met heel weinig draden.

Dat KEF gebeuren ziet er ook wel heel vet uit !
Weet niet of hij het wat vind ???? Zal het met hem erover hebben..........

Verwijderd

Topicstarter
The_Eagle schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:01:
Ik weet niet of 15k EUR buiten het budget valt (vermoed van wel :+ ), maar anders heb je hier: http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2259 een goed draadloos systeem met goede recensies :)
HAHAH ziet er heel vet uit !!!
Maar ja 15000 is wel een beetje overdreven, en ja ook weer met die grote speakers :(
Ik zou het wel super vinden !

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
The_Eagle schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:01:
Ik heb zelf deze Surround set van Sony thuis staan. Het is jammer genoeg niet een totaal draadloos systeem, maar het gedeelte tussen de voor surround en achter surround speakers is in ieder geval draadloos. Dus heb je geen draden over de lengte van je vloer.

alleen heeft de rest nog wel veel draden...

• PeeGee
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:21
lier schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:32:
[...]

Helaas....
Ten eerste is "duur" subjectief en daarnaast heeft het helemaal niets met "verstand van audio" te maken. B&O heeft misschien niet het hoogst haalbare wat betreft audiofiel (als je dat zou willen) geluid, maar er staat wel een bepaalde estetische waarde tegen over. Ook duurzaamheid en waardevastheid heeft z'n voordelen.
Helaas.......................
De primaire functie van een audiosysteem is het weergeven van een geluidsopname. Veel mensen verkiezen toch een systeem dat goed past bij de inrichting in hun kamer en er "strak" uitziet, maar luisteren te weinig naar de daadwerkelijke kwaliteit van een "stylish" audiosysteem.
Een merk als B&O speelt hier handig op in, duur hun producten zodanig te stylen dat deze in het oog springen. Door gebruik te maken van niet meer de nieuwste en daardoor goedkopere onderdelen, componenten en loopwerken zijn de producten te duur voor wat je echt in huis krijgt.
Bovendien, de markt waarop B&O zich richt (mensen die wat te besteden hebben maar geen verstand hebben van goed geluid) kan de waardevastheid van hun audiosysteem weinig schelen.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:54

lier

MikroTik nerd

offtopic:
Zonder te proberen hiervan een (overbodige) discussie te maken, wil ik toch even reageren op jouw verhaaltje.

Dat jij jouw mening wil verkondigen is geen probleem, maar probeer niet uit naam van iedereen "met verstand van audio" te praten.

Je probeert een mooie reactie te geven, maar gaat voorbij aan de inhoud. Jammer ook dat je op dezelfde manier een tegenreactie wil geven.

De primaire functie van een audiosysteem is het weergeven van een geluidsopname.
klopt
Veel mensen verkiezen toch een systeem dat goed past bij de inrichting in hun kamer en er "strak" uitziet, maar luisteren te weinig naar de daadwerkelijke kwaliteit van een "stylish" audiosysteem.
pardon, net zo'n uitspraak als Windows is te duur en is kwalitatief minder dan Linux
Een merk als B&O speelt hier handig op in, duur hun producten zodanig te stylen dat deze in het oog springen. Door gebruik te maken van niet meer de nieuwste en daardoor goedkopere onderdelen, componenten en loopwerken zijn de producten te duur voor wat je echt in huis krijgt.
Wederom, duur is subjectief (en als je niet weet wat ik daarmee bedoel, mag je het gewoon vragen...)
Bovendien, de markt waarop B&O zich richt (mensen die wat te besteden hebben maar geen verstand hebben van goed geluid) kan de waardevastheid van hun audiosysteem weinig schelen.
Ronduit onzin, "geen verstand van goed geluid"

Ik zou zeggen, hou het netjes maar probeer het nog eens (als het van de moderators mag).

Mijn excuses voor diegene die zich storen aan deze discussie

[ Voor 4% gewijzigd door lier op 27-04-2005 14:00 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:31

timovd

Voorsprong door techniek

kabels moeten natuurlijk niet over de vloer, maar kunnen ook langs de plint van het plafond(evt. combineren met de set die Skilzz heeft staan)

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

lier schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:43:
Veel mensen verkiezen toch een systeem dat goed past bij de inrichting in hun kamer en er "strak" uitziet, maar luisteren te weinig naar de daadwerkelijke kwaliteit van een "stylish" audiosysteem.
pardon, net zo'n uitspraak als Windows is te duur en is kwalitatief minder dan Linux
je koopt toch ook geen Lada die er uitziet als een Porsche of een Ferarie, alleen omdat die duur is en er leuk uit ziet. Je wil dat het net zo goed presteerd als het eruit ziet! De uitspraak over windows vs linux is dan ook geheel terecht:P
Wederom, duur is subjectief (en als je niet weet wat ik daarmee bedoel, mag je het gewoon vragen...)
Definitie van van duur:
duur2 (bn.)
1 veel kostend, hoog van prijs => aan de prijs, dat kost /een kapitaal/tonnen/een vermogen/, kostbaar, kostelijk, prijzig; <=> goedkoop
2 een chique of gewichtige indruk willende maken
Het is idd maar welke definitie je aanhoudt. Voor B&O gelden ze eigenlijk gewoon beiden ;) Subjectief blijft het natuurlijk wel.
Ronduit onzin, "geen verstand van goed geluid"

Ik zou zeggen, hou het netjes maar probeer het nog eens (als het van de moderators mag).
Wat is hier niet netjes aan? Ik zie geen scheldwoorden ofzo? De analyse is echter niet geheel correct. Ik betwijfel namelijk of de dingen die B&O verkoopt wel echt zo waarde vast zijn. Het is wel correct dat de doelgroep daar niet echt intresse in heeft, en in het algemeen meer interesse hebben in styling dan in het geluid dat eruit komt.

[ Voor 3% gewijzigd door voodooless op 27-04-2005 14:25 ]

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-02 23:35
LG heeft draadloze systemen.......
LH-SW5200
LH-SW6200
LH-W551SB
overigens wel een voedingskabel nodig (maar stopcontacten zitten ws op meer plaatsen in de kamer....)

Philips heeft ook iets dat via wifi loopt.

Toevallig vanmorgen zelf naar gekeken.
Ik ben overigens van mening dat in een gewoon rijtjes huis met normale buren (of buren met normaal gehoor) het "kwaliteitsverlies" wel mee zal vallen tussen dikke of minder dikke of geen kabels.
Wegvallend signaal is natuurlijk heel vervelend en geen gehoor.

[edit: ik zoek trouwens een leuke (draadloze??) speakerset. Alles wat aangeboden wordt is een totale HT set, maar ik heb al een hele leuke versterker en hd/dvd recorder, wil alleen nog van die joekels van bedraadde speakers af [/edit]

[ Voor 20% gewijzigd door miles op 27-04-2005 14:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
timow schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:53:
kabels moeten natuurlijk niet over de vloer, maar kunnen ook langs de plint van het plafond(evt. combineren met de set die Skilzz heeft staan)
hij heeft een marmere vloer en een marmere plint en daarboven zitten steenstrips (gewoon steen dus).
:)

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:31

timovd

Voorsprong door techniek

heb ik idd wel gelezen.. maar die strips zitten toch niet op het plafond? anders had 'ie dat wel gezegd. Een foto/tekening zou wel handig zijn.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Verwijderd

hoi

is er geen kruipruimte of kelder :?

kan je de kabels naar beneden door booren,en bij de luidsprekers weer omhoog ;)

doe ik regelmatig (werk vaak voor een audio winkel)

succes

Verwijderd

Topicstarter
geloof dat hij 3 punten had in zijn kamer waar hij leidingen had zitten.
waarschijlijk zal hij niet blij zijn als er mooie gaten in zijn vloertje geboord worden.
Maar ja, ik heb het tegen hem gezegd en hij is helemaal wezeloos van 3.2.1 dus ja.
Hij zoekt het maar uit hoor.
Toch allemaal hardstikke bedankt !
(ik zou het wel weten :))

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Toch weer zonde dat de Bose propaganda machine zo goed werkt op hun doelgroep :'( Ik zou je toch echt aanraden om hem ff in de richting van het KEF setje te duwen. Dat is echt 10x meer waar voor je geld! Hier een lijstje met argumenten:

+ Je echt een echte twee weg speaker die ook nog eens als puntbron werkt en vast lager gecrossed is dan die ranzige Bose crap.
+ Het is geen cheap crappy plastic behuizing, maar mooi aluminium
+ De surround weergave gaat via apparte speakers die in de unit verwerkt zijn. Dus geen onzin DSP processing die toch niet werkt. Dit zal ongetwijfeld beter werken dan het Bose systeem
+ Je krijgt een degelijke sub met een goede 25 cm woofer. Bij bose mag je blij zijn als je twee 13 cm woofertjes in het subje hebt zitten die allerminst geschikt zijn om lage tonen weer te geven (dat doet een Bose sub dan ook over het algemeen gewoon niet).
+ Het ziet er ook nog eens mooier uit (maar dat is natuurlijk smaakgebonden) :)

Lijkt me duidelijk genoeg... Uitprinten en aan die gast geven! Zeg hem dat ie ook vooral de mooie verkooppraatje van de verkoper niet moet geloven. Die wil toch alleen maar de set verkopen, aangezien ie niks anders heeft...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het eens uitprinten ja en laten zien.
THNX

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

deepspace: Dat ziin argumenten die voor jou zwaar gelden.

Die mensen vinden de looks het allerbelangrijkst, dat vinden heel veel mensen overigens. Bose speelt daar handig op in door een setje te maken met weinig kabels en toch zogenaamd 5.1 geluid wat waarschijnlijk ook nog wel grappig klinkt (lekker veel (matig) laag, surround effectje, etc). Dit setje is nou specifiek voor mensen die gewoon zo 1500 euro uitgeven voor een setje dat voor max 500 euro verkocht had moeten worden (500 omdat het wel heel vaak netjes afgewerkt is enzo).

Zo zullen ze reageren op de argumenten:
+ Je echt een echte twee weg speaker die ook nog eens als puntbron werkt en vast lager gecrossed is dan die ranzige Bose crap.
Maar die bose klinkt ook prima en heeft maar twee speakers
+ Het is geen cheap crappy plastic behuizing, maar mooi aluminium
Maar die bose speakertjes zijn wat minder high profile en ik heb het probleem met m'n kabels opgelost.
+ De surround weergave gaat via apparte speakers die in de unit verwerkt zijn. Dus geen onzin DSP processing die toch niet werkt. Dit zal ongetwijfeld beter werken dan het Bose systeem
Dat weten we, maar dan moeten we dus 5 speakers gaan plaatsen en dat lukt dus niet.
+ Je krijgt een degelijke sub met een goede 25 cm woofer. Bij bose mag je blij zijn als je twee 13 cm woofertjes in het subje hebt zitten die allerminst geschikt zijn om lage tonen weer te geven (dat doet een Bose sub dan ook over het algemeen gewoon niet).
Nou we hebben ernaar geluisterd en er komt toch flink laag uit die sub hoor.
+ Het ziet er ook nog eens mooier uit (maar dat is natuurlijk smaakgebonden)
Die bose zal er bij ons in de slaap kamer mooier uitzien, bij die KEF moet ook weer een stereoset en 5 losse kabels die er niet uitzien.

* JvS zegt: Deze mensen moeten gewoon een 3.2.1. setje hebben, het is precies voor deze mensen ontwikkeld.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

JvS schreef op zondag 01 mei 2005 @ 11:34:
[...]
Dat weten we, maar dan moeten we dus 5 speakers gaan plaatsen en dat lukt dus niet.
Maar, het KEF systeem waar deepspace op doelt heeft ook gewoon 2 units en een sub.
* JvS zegt: Deze mensen moeten gewoon een 3.2.1. setje hebben, het is precies voor deze mensen ontwikkeld.
Sad, but true :D

Today's subliminal thought is:

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

Annie schreef op zondag 01 mei 2005 @ 12:45:
[...]

Maar, het KEF systeem waar deepspace op doelt heeft ook gewoon 2 units en een sub.
Inderdaad, ik dacht dat het om een kht 2.500 (oid) systeem ging.

Deze is idd wel geinig: http://www.kefinstanttheatre.com/Dutch/index.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.kefinstanttheatre.com/images/lifestyle8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kefinstanttheatre.com/images/lifestyle5.jpg

dit ziet er allemaal idd stylish uit, al zijn de speakerunits wel een stukje groter (door dat NXT paneel wat erin zit en door de 'echte' unit). Mochten de mensen de 321 vinden tegenvallen, kan je idd dit nog voorstellen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
maar waar kan ik teweten komen waar ik het KEF set kan kopen en hoe duur het is ?

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:06:
maar waar kan ik teweten komen waar ik het KEF set kan kopen en hoe duur het is ?
Probeer eens bij Stassen (.nl) ofzo?

http://www.stassen.nl/stassen/informatie.php?produkt_id=713 (en er is een actieprijs waar je naar kunt vragen)

[ Voor 20% gewijzigd door voodooless op 03-05-2005 20:24 ]

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

deepspace: Dat ziin argumenten die voor jou zwaar gelden.
Ik zal het je vergeven omdat je nog niet gezien had wat het precies was, maar toch ff:
Zo zullen ze reageren op de argumenten:

Maar die bose klinkt ook prima en heeft maar twee speakers
Wil je voor 1500 euro iets wat "prima" klinkt? Dacht niet niet...
Maar die bose speakertjes zijn wat minder high profile en ik heb het probleem met m'n kabels opgelost.
Je had zelf gezien al gezien dat er net zoveel kabels bij zitten. Units zijn idd wat groter, maar ook wel veel mooier (IMHO) en ook vele malen beter kwa kwaliteit :)
Hoeft dus niet ;)
Nou we hebben ernaar geluisterd en er komt toch flink laag uit die sub hoor.
Ga je mond spoelen, en ga naar de KEF's luisteren :P

Zoals je ziet, alle argumenten zijn gewoon bull shit, en gebareert op vooroordelen en luiheid..
Helemaal mee eens. Maar dat wil nog niet zeggen dat wij Bose zomaar zijn gang moeten laten gaan. Als je mensen kunt bekeren, waarom niet. Zelf zullen ze je achteraf danken ;)

Pagina: 1