Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb per ongeluk een belangrijk mobiel telefoonnummer op mijn Samsung D500 gewist, is het nog mogelijk deze terug te halen?
Het nummer had ik niet opgeslagen op de simkaart maar op de telefoon zelf.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

veel GSM's kennen geen "prullebak" systeem.. dus die ben je kwijt... tenzij je een kopie op je PC hebt gedraaid (middels bluetooth, een kabeltje of IR)..
eventeel misschien een idee te kijken in je belgeschiedenis, vaak kan het nummer daar in staan, of op een specificatie misschien.. succes!

Verwijderd

Topicstarter
Staan er op een specificeerde rekening van Vodafone ook de nummers waarnaar ik ge-sms't heb ?
Het gaat namelijk om een nummer waarnaar ik sms en waarvan ik een aantal maal een sms heb ontvangen.
Die sms jes heb ik helaas ook allemaal gewist dus ook daar staat het nummer niet tussen.

Nog een vraag: de online factuur van Vodafone is die ook gespecificeerd of is die hetzelfde als de normale papieren factuur die je toegestuurt krijgt?
Zoniet moet ik voor dat nummer een gespecificeerde rekening aanvragen van de maand Maart, die kost 5 euro.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 18:12 ]

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ik zou vodafone ff bellen als ik jou was... die weten je vast meer over dat soort traceer-acties te vertellen...

Verwijderd

inderdaad, belgeschiedenis, gemiste gesprekken, ontvangen gesprekken e.d.? Daar worden de nummers apart opgeslagen en in de weergave gematcht met je telefoonboek. Ik zou voor de zekerheid je telefoon niet uitzetten voor je bv met vodafone hebt gebeld.