Toon posts:

Pioneer dvd-rw dvr-103 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn vriendin heeft thuis een vrij oude brander. Een pioneer dvd-rw dvr-103, om precies te zijn.

Dit 'rotding' heeft al meerdere keren geweigerd, met als gevolg dat ik dríé keer Windows XP heb herinstalleert, omdat het ding andere drivers of firmware botweg weigerde. Ook als ik de drivers herinstalleerde of weggooide en installeerde, had dit geen baat bij het repareren.

Nu echter, heb ik wéér een andere foutmelding. Ik heb geen zin om elk half jaar dat ding te herïnstalleren, en vraag me af of een van jullie enig idee heeft wat deze foutmelding inhoudt en hoe het te verhelpen is. Dit probleem speelt in alle brandsoftware en het moeten dus ook de branderdrivers en/of de brander zelf zijn. Wie weet hoe ik dit moet verhelpen:

http://www.boomspeed.com/edward12/naamloos.JPG

Alvast reuze bedankt =)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

uh, is je I/O controller kaduuk, of je IDE kabel aan gort :?
ik denk dat er wat mis is met die brander, en niet met de software

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
outerspace schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:41:
uh, is je I/O controller kaduuk, of je IDE kabel aan gort :?
ik denk dat er wat mis is met die brander, en niet met de software
Ik heb geen idee wat er kapot is, alleen dat het ding weer werkt als XP 'vers' op de PC gegooid is.

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
misschien is je brander gewoon oud en versleten? Vraag een nieuwe van 30 euro voor je verjaardag? Of ben een galante man en geef haar d'r 1 cadeau ;)

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Verwijderd

Topicstarter
rac-on schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:55:
misschien is je brander gewoon oud en versleten? Vraag een nieuwe van 30 euro voor je verjaardag? Of ben een galante man en geef haar d'r 1 cadeau ;)
Is een optie, maar feit is wel dat het fijn is als deze brander het even uit houdt tot er een vervangingsmodel komt. Vandaar deze vraag. =)