Het volgende script heb ik in gebruik
Nou geeft mijn script voor de rest geen foutmeldingen alleen updaten doet hij niet. Diverse dingen heb ik al geprobeerd, maar niiks helpt.
De volgende dingen heb ik al geprobeerd. Hier laat ik alleen even de eerste regel zien.
en
en
Waar ga ik nou de boot in?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| if ($_REQUEST['actie'] == "wijzig"){ echo("Er wordt nu gewijzigd"); if(empty($_POST['datacom_type'])){echo("Er is geen type aangegeven");}else{ mysql_query("UPDATE Datacom SET datacom_group = '".$_POST['datacom_group']."', datacom_1 = '".$_POST['datacom_1']."', datacom_second = '".$_POST['datacom_3']."', datacom_3 = '".$_POST['datacom_3']."', datacom_4 = '".$_POST['datacom_4']."', datacom_5 = '".$_POST['datacom_5']."', datacom_6 = '".$_POST['datacom_6']."', datacom_7 = '".$_POST['datacom_7']."', datacom_8 = '".$_POST['datacom_8']."', datacom_9 = '".$_POST['datacom_9']."', datacom_10 = '".$_POST['datacom_10']."', datacom_11 = '".$_POST['datacom_11']."', datacom_12 = '".$_POST['datacom_12']."', datacom_13 = '".$_POST['datacom_13']."', datacom_14 = '".$_POST['datacom_14']."', datacom_15 = '".$_POST['datacom_15']."' WHERE datacom_id = '$id'") or die (mysql_error()); echo ("Er is nu gewijzigd");}} |
Nou geeft mijn script voor de rest geen foutmeldingen alleen updaten doet hij niet. Diverse dingen heb ik al geprobeerd, maar niiks helpt.
De volgende dingen heb ik al geprobeerd. Hier laat ik alleen even de eerste regel zien.
PHP:
1
| mysql_query("UPDATE Datacom SET datacom_group = '$_POST['datacom_group']', |
en
PHP:
1
| mysql_query("UPDATE `Datacom` SET `datacom_group` = '".$_POST['datacom_group']."',` |
en
PHP:
1
| mysql_query("UPDATE Datacom SET datacom_group = '$datacom_group', |
Waar ga ik nou de boot in?