Toon posts:

iTunes (Mac & PC) herkent iPod niet meer..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje....

Sinds kort heb ik een iPod (4e gen. 40GB). Alles werkte eerst prima. Ik heb hem geformateerd op mijn laptop (windows XP) en heb met iTunes mijn muziek erop gezet. Daarna sloot ik hem aan op mijn Mac (OS 10.3) en heb mijn muziek van mijn Mac er ook opgezet. Alles leek prima te werken.

Toen ik de iPod weer eens wilde aansluiten op mijn Laptop begon het gezeik. Windows herkende wel een verwisselbare schijf (die ik trouwens niet als harde schijf kan gebruiken), maar iTunes herkende geen iPod meer. Nu was dit niet eens zo'n erg probleem, want ik gebruik mijn Mac toch meer. Met iTunes via mijn Mac heb ik nog ongeveer 2 weken prima gewerkt. Tot gisteren.

Nu herkent iTunes op de Mac ook al mijn iPod niet meer, weer wel als harde schijf (die ik nu WEL als harde schijf kan gebruiken). Ik snap er helemaal niets meer van. Ik heb alles geprobeerd, van resetten tot de voorkeursinstellingen van iTunes & de iPod wissen. Ook alle forums heb ik afgezocht en niets gevonden (incl. tweakers).....

Ik zit dus nu met een iPod waar ik niets meer kan afhalen en opzetten, niet echt iets waar je vrolijk van wordt...

Wie OH wie kan me helpen??????

Alvast bedankt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog vergeten te melden dat als ik de iPod aansluit op m'n Mac, automatisch iTunes geopend wordt...
Maar verder herkent ie hem niet.... Raar hoor.