Toon posts:

google maps topic verplaatst naar hk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een aantal weken geleden een topic geopend over google maps, er was erg veel intresse in en iedereen was erg enthousiast, nu lees ik op t.net FP dat de UK ook in kaart(nog geen statliet) is gebracht, dus ik dacht laat ik dit maar posten dan, en ik zoeken naar dat topic en ineens vind ik een ander topic hier in LA dat het topic is verplaatst naar HK

waarom verdwijnt dit topic voor een hoop mensen achter slot en grendel??

ik heb gelezen dat het topic dus naar HK is verplaatst maar waarom? ok het is mischien een beetje chat maar ik heb het geopend en ben zeer geintresseerd hierin. ik zal vast wel afgezeikt worden hierom, maar ik vind het vreemd en jammer dat ik mijn eigen topic nu niet eens meer kan volgen, en waarschijnlijk ook een hoop andere mensen.

ik blijf er bij dat iedereen recht heeft op ontspannende chat, en ik begrijp ook volledig dat julie de HK-XS erg strak hanteren maar laat topics niet zomaar verdwijnen.

Zoals ik al zei begrijp ik jullie handelswijze maar ik denk dat een hoop mensen het op prijs zouden stellen als een topic waar al tientallen tot honderden posts in staan niet zomaar wordt verplaatst naar hk waardoor die ineens niet meer te zien is voor bepaalde mensen, dit is namelijk erg frustrerend omdat het toch een erg leuk topic was.

p.s als het topic niet naar mij toe komt, mogen de modjes mij wel naar het topic brengen

kuch hk-xs - Kampoe1...kuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Misschien omdat het gewoon niet echt GoT waardig was, en meer als een spelletje werd gebruikt (zoek dat en dat kijken wie hem het eerste heeft)... Echt iets voor de Hk dus.

Ik denk dat je dan meer een serieuze discussie op zou moeten starten, met een stelling, zodat er een echte interessante discussie op gang kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:26

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen?

curry684 heeft hier zo'n zijn best op gedaan :> Lees het en pak het linkje van Atlas erbij en je bent gelijk klaar.

[ Voor 4% gewijzigd door We Are Borg op 20-04-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We Are Borg schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:56:
Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen?

curry684 heeft hier zo'n zijn best op gedaan :> Lees het en pak het linkje van Atlas erbij en je bent gelijk klaar.
ik ken dat wel..

ik ken de hk-xs ook en helaas ben ik daarvoor afgewezen omdat ik ooit een ow heb gehad ofzo, dus moet geloof ik 9 jaar wachten op een nieuwe aanvraag, maar dat boeit verder niet, ik ben geweigerd, klaar!

het gaat erom dat ik het jammer vind dat ik als TS niet het topic meer kan volgen... en hoop dat ik dit in het vervolg kan voorkomen, maarja wie ben ik... ik krijg geen eens hk-xs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

9 jaar? was het niet dagen?
9jaar lijkt me sterk in ieder geval.
Ik heb minder posts en 2 OW's (tenminste als dat OW's zijn). en heb gewoon HK XS gekregen.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Tja, bij het aanmaken van een topic moet je sowieso goed nagaan of het wel goed in het subforum past waar je hem gaat plaatsen.

Blijkbaar past hij beter in de HK thuis en dat had je (sorry voor de botheid) dan maar eerder moeten bedenken :o Pech, niets aan te doen (behalve XS aanvragen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mud starrr schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:06:
9 jaar? was het niet dagen?
9jaar lijkt me sterk in ieder geval.
Ik heb minder posts en 2 OW's (tenminste als dat OW's zijn). en heb gewoon HK XS gekregen.
ja ik weet het 3 maanden, maar ik weet niet hoe lang het geleden is, volgens mij 1e halve maand ofzo *zucht*

ik hoop dat ze m`n post manier verbeterd vinden tegen die tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Osiris schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:08:
Tja, bij het aanmaken van een topic moet je sowieso goed nagaan of het wel goed in het subforum past waar je hem gaat plaatsen.

Blijkbaar past hij beter in de HK thuis en dat had je (sorry voor de botheid) dan maar eerder moeten bedenken :o Pech, niets aan te doen (behalve XS aanvragen) :)
Volgens mij begon het topic ook als een interessante discussie over Google Maps, echter verzandde het na 100 of 200 replies tot 'Raad de stad', wat meer voor de HK is. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Sterker nog, ik dacht eerst (voordat het verplaatst was) dat het een HK topic was tot ik goed keek.
Het is IMO met goede reden verplaatst.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:11:
[...]

ja ik weet het 3 maanden, maar ik weet niet hoe lang het geleden is, volgens mij 1e halve maand ofzo *zucht*
15 maart ben je gemaild om exact te zijn :)
pasta schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:14:
[...]

Volgens mij begon het topic ook als een interessante discussie over Google Maps, echter verzandde het na 100 of 200 replies tot 'Raad de stad', wat meer voor de HK is. :)
Gezien het feit dat dit al het 3e LA-topic over dat topic is denk ik dat het toch voor de SG-mods eens een idee is om te kijken of er in SG geen serieuze helft van het topic kan :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
curry684 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:20:
[...]

15 maart ben je gemaild om exact te zijn :)
ik wou niet zeuren, zat ik er dus niet ver naast :P
[...]

Gezien het feit dat dit al het 3e LA-topic over dat topic is denk ik dat het toch voor de SG-mods eens een idee is om te kijken of er in SG geen serieuze helft van het topic kan :)
goed idee, 1 discussie topic en 1 zoek de stad topic, het gaat namelijk niet alleen over de maps maar ook over het hele sateliet gedoe, over privacy en de hele ontwikkeling hierin, aangezien UK nu al is toegevoegd zal dit binnenkort ook wel met de rest van europa gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:23:

goed idee, 1 discussie topic en 1 zoek de stad topic, het gaat namelijk niet alleen over de maps maar ook over het hele sateliet gedoe, over privacy en de hele ontwikkeling hierin, aangezien UK nu al is toegevoegd zal dit binnenkort ook wel met de rest van europa gebeuren.
Als je hierover een interessante discussie wil starten, dan kan dat gewoon prima in SG ja :) Ik zou zeggen maak eens een mooie topicstart, deponeer een stelling en probeer hem eens te verdedigen ofwel te bestrijden.

Over het 'ontspanning' gedeelte is inmiddels wel genoeg gezegd: als de aard van een topic beter in HK past, dan gaat ie daar helaas voor de topicstarter heen :) Tenzij het topic serieus begon (dan is het idd een beetje wrang dat ie gemoved wordt).

Maar in dit geval kunnen er best twee topics over naast elkaar in verschillende fora staan :Y)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1