Heeft er iemand ervaring met Compusale.nl.
De prijzen van die shop zijn aantrekkelijk!
De prijzen van die shop zijn aantrekkelijk!
[ Voor 12% gewijzigd door Nik op 20-04-2005 14:49 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Tjongejonge, 1 heel jaar garantieDaarom leveren wij splinternieuwe pc's voor de prijs van een 2dehandse,
en ook nog eens met 1 jaar garantie!
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Och, denk dat ze je niet zo snel oplichten hoor. Het is gewoon heel duidelijk dat bijvoorbeeld hun goedkoopste systeem waarschijnlijk de goedkoopste sempron/celeron cpu aan boord heeft, 40 gb hd, cd-rom, 256 mb, video-onboard, waarschijnlijk asrock mobo, enz. Gewoon allemaal goedkoop spul.Tweeke schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:13:
[...]
Tjongejonge, 1 heel jaar garantieDat zijn ze nota bene wettelijk verplicht te geven
Het ziet er niet overtuigend professioneel uit, zou niet snel vooruitbetalen bij dit soort internetwinkels
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Tsja, hij heeft alleen een postbus op zijn site staan... 1 tot 2 weken levertijd? Hmm, hoe zou dat nu toch komen?Tweeke schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:13:
[...]
Het ziet er niet overtuigend professioneel uit, zou niet snel vooruitbetalen bij dit soort internetwinkels
Ik dacht dat bedrijven minimaal 2 jaar garantie hoorde te geven. Ik kan het mis hebben maar de wet is in 2002 geloof ik veranderd.Tweeke schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:13:
[...]
Tjongejonge, 1 heel jaar garantieDat zijn ze nota bene wettelijk verplicht te geven
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
De prijzen zijn niet eens laag, dat AMD 2200+ systeem met PcChips-mobo is zelfs behoorlijk overpriced. Mag ik aan de TS vragen waarom hij dit zo goedkoop vindt? Volgens mij moet je nodig eens een kijkje gaan nemen in de pricewatch, of bij Gistron ofzo.Solomon schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:48:
[...]
Och, denk dat ze je niet zo snel oplichten hoor. Het is gewoon heel duidelijk dat bijvoorbeeld hun goedkoopste systeem waarschijnlijk de goedkoopste sempron/celeron cpu aan boord heeft, 40 gb hd, cd-rom, 256 mb, video-onboard, waarschijnlijk asrock mobo, enz. Gewoon allemaal goedkoop spul.
Inderdaad, compusale.nl zit met veel andere bedrijven op 1 postbus, de KvK inschrijving meldt een adres in Wassenaar, waar ook meerdere bedrijven op 1 locatie zitten.mcdroos schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:40:
[...]
Tsja, hij heeft alleen een postbus op zijn site staan... 1 tot 2 weken levertijd? Hmm, hoe zou dat nu toch komen?
Of het nu 1 of 2 jaar is, er is geen reden om het als verkoopargument te gebruikenwe_are_borg schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:49:
[...]
Ik dacht dat bedrijven minimaal 2 jaar garantie hoorde te geven. Ik kan het mis hebben maar de wet is in 2002 geloof ik veranderd.
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Geachte heer / mevrouw,toon volledige bericht
Naar aanleiding van een topic op gathering.tweakers.net (Iemand ervaring met Compusale.nl??) over Compusale wil ik graag even reageren.
Ten eerste vind ik het een kwalijke zaak dat persoonsgegevens zomaar op het forum gepost mogen worden en blijven staan, hoewel er met onze gegevens niets mis is (en dan heb ik het dus niet over de andere bedrijven waarover nog meer geschreven wordt).
Maar wanneer deze verbonden worden met bedrijven waarmee we niets te maken hebben en ons bedrijf hiermee zonder pardon negatief beoordeeld wordt vind ik dat zeer kwalijk.
Verder komen er een aantal dingen ten spraken waarvan ik het gevoel heb ze toch echt recht te moeten zetten, omdat ze gewoon echt niet waar zijn.
Compusale, een naam waaronder H. van Kaathoven Electro V.O.F. handeld, heeft niets te maken met de andere bedrijven die vermeld worden op uw forum (Compusale in Wassenaar, De Kleyhoeve, of Veendorp Den Haag of wie dan ook anders).
Wie het zijn kan ik u niet eens vertellen simpelweg omdat ik ze niet ken.
Toevallig is de domeinnaam compusale.nl van een bedrijf in Wassenaar geweest, maar dit was ten tijde van de registratie daarvan nog niet bij mij bekend.
Het gebruik van een postbus heeft maar 1 reden en dat is omdat ik persoonlijk overdag niet aanwezig ben, zodra er een vast adres op de website staat komen klanten ons namelijk bezoeken terwijl we geen winkelruimte hebben en de klant niet kunnen informeren.
Ons bedrijf is namelijk aan huis gevestigd, en doen zaken via onze website, telefonisch, email of bezoek op afspraak.
Wanneer bezoekers van onze website het vaste adres willen is dat geen enkel probleem en zullen ze dat krijgen, maar op dat moment kan ik ze dan ook informeren dat het geen zin heeft om overdag te komen omdat er niemand aanwezig is (wat eigenlijk ook wel te zien is aan de tijden dat ik telefonisch bereikbaar ben).
Ik maak dan een afspraak met die persoon om 's avonds of in het weekend even langs te komen en die persoon te helpen of informeren.
Door de suggereringen op gathering.tweakers.net lijkt het dat we iets te maken hebben met Compusale uit Wassenaar (de vroegere eigenaar van de domeinnaam) maar dit is echt totale onzin.
Toegegeven, het is inderdaad verwarrend omdat de domeinnaam van een ander bedrijf is geweest en daarmee wordt verbonden met dit bedrijf.
Ik hoop in hemelsnaam dat het "hele verhaal" hiermee duidelijk is, wanneer het niet zo is wil ik u ook wel persoonlijk telefonisch te woord staan om duidelijkheid te geven.
Het zit me momenteel behoorlijk dwars dat doormiddel van enkele postings of uw forum zo negatief gedacht kan worden over ons.
Aangezien ik niet kan reageren op dit onderwerp hoop ik dat u naar aanleiding van mijn email de personen die gereageerd hebben kunt informeren, en het daarna het onderwerp te kunnen verwijderen om te voorkomen dat er nog meer mensen negatief over ons gaan denken na het lezen van dit onderwerp.
Wanneer ik zelf iets kan doen om duidelijkheid te geven hoor ik dat heel graag.
Overigens heb ik naar aanleiding van de reacties op tweakers besloten het bezoekadres, en tevens de bedrijfsnaam en een extra (mobiel) telefoonnummer op onze website te zetten met een waarschuwing dat er buiten de aangegeven tijden niemand aanwezig zal zijn. Dat laatste is om te voorkomen dat buiten de opgegeven tijden klanten voor een gesloten deur komen te staan.
Met vriendelijke groet,
Roland van Kaathoven
H. van Kaathoven Electro V.O.F. (Compusale)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq