Toon posts:

[SharePoint 2001] Rare melding bij plaatsen document!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

De situatie is hier als volgt. We hebben een werkende SharePoint 2001 Portal server in het netwerk hangen. Nu ben ik bezig met SharePoint Portal server 2003 te installeren op een nieuwe server. Deze server hangt al in het netwerk, maar onder een ander domein.

Nu krijgen gebruikers hier de volgende melding zodra ze een document op de oude server willen plaatsen:

To connect to a backward-compatible document library, you must install the client components of the document library component for Microsoft Office SharePoint Server 2003

Hoe kan het zijn dat gebruikers deze melding krijgen?

Wat ik al wel heb gedaan met de nieuwe server is van de SPS 2001 de settings geexporteerd en vervolgens geimporteerd in de SPS 2003. Ik kan wel met de nieuwe server zoeken naar bestanden, maar hij is nog lang niet live en niemand maakt er nog gebruik van!

Ik heb gelezen op Internet dat dit component zelfs NIET beschikbaar is in SharePoint 2003 als er ook Exchange op dezelfde server staat geinstalleerd. Dit is dus het geval. Dan snap ik helemaal de herkomst van het bericht niet!

Ik vind ook helemaal niets op de support page van Microsoft over dit component. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee en kan me hiermee helpen?

Bij voorbaat dank!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand??