Kef Uni-Q tweeter vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pietschie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 10:18
Hoi,

M'n pa heeft van z'n Kef 35.2 de tweeter opgeblazen. Het tweetertje is gewoon los te krijgen bij de dealer, maar het loshalen van de tweeter uit de woofer is nog een heel gedoe... We krijgen hem niet er uit :? Iemand enig idee hoe dit werkt bij zo'n Uni-Q systeem?

Thanks!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:04

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is laten doen geen optie? De tweeter zit bij een kef toch echt IN de woofer?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• pietschie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 10:18
Als we het laten doen moeten we weer gaan slepen met dat ding, maar ik heb de oplossing al gevonden. Ik heb een mailtje gestuurd naar de importeur van Kef, niet in de veronderstelling dat ik iets nuttigs terug zou krijgen. Even gewacht... en voila... kreeg mooi een mailtje met een korte handleiding hoe deze te vervangen 8)

• Antonius
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-01 17:07
Hmm, korte omschrijving voor de toekomstige searchende mede-tweakertjes?

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Ik weet niet hoe het werkt bij de hudige Kef Uni-Q tweeter maar bij de oude Kef Uni-Q tweeters moet je wel op letten dat ze goed in het midden zitten. Anders lopen ze aan tegen de binnenkant van de woofer..

maar ik neem aan dat Transtec er een goede handleiding van gemaakt heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door bombadil op 30-04-2005 21:28 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)