Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Case " branding " - merkplaatje met eigen LOGO / tekst ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn case op de voorkant een eigen brand (merk) " uiterlijk " geven door middel van een merkplaatje met een zelf verzonnen naam daarop (bijv. zoiets als " DDD / Digital Dutch Dream ") : een plaatje van plastic of aluminium waar ik zelf een tekst op aan kan brengen c.q. een oplossing waarbij ik zoiets kan bestellen via een leverancier.

Zodat ik een " eigen brand " PC heb.

Bestaat daar oplossingen voor?

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11 12:59

Thyzz

-=leeg=-

vraag het eens bij de sleutel en schoenmakelij op de hoek, die verkopen meestal ook naambordjes voor naast de voordeur, misschien dat hij ook custom bestellingen aanneemt?
Ander de goudengids?

[ Voor 8% gewijzigd door Thyzz op 20-04-2005 13:54 ]

5325wp

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 10:29

Res-q

Redder in nood?

Je zoekt iets van een casebadge?
Bij diverse winkels zijn wel setjes te verkrijgen waarmee je je eigen custom casebadge kan maken :)

en zo is het voorspeld!

Verwijderd

Topicstarter
Res-q schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:35:
Je zoekt iets van een casebadge?
Bij diverse winkels zijn wel setjes te verkrijgen waarmee je je eigen custom casebadge kan maken :)
Case Badge ...

Sounds good !

Ik ga eens googlen op die term.

Bedankt !

Verwijderd

zoek eens op "dome sticker"

Verwijderd

schilderen e. Airbrush ofzo. er bestaat zo ook van die zandstraaleffect verf.
echt brandmerk op plastiek zal stinken denk ik, en op metaal niet veel uitmaken... ;)

Verwijderd

Zelf printen. Bij 300DPI is de afmeting 100 * 100 px. Past precies. Kun je dan ook nog sealen voor de mooie sticker look and feel.

Verwijderd

misschien kan je een poll maken, als er genoeg animo voor is kan ik het in de casemodding IA opnemen. (zie mijn sig)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 23:16:
Zelf printen. Bij 300DPI is de afmeting 100 * 100 px. Past precies. Kun je dan ook nog sealen voor de mooie sticker look and feel.
Daar zat ik ook al aan te denken, omdat ik er niet echt 100 nodig heb ;-)

Zouden die badges "blanco' (transparant) te krijgen zijn, zodat je je eigen printje aan de achterkant kan vastkleven?

Of hebben we het dan over verschillende dingen?

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 00:16:
[...]

Daar zat ik ook al aan te denken, omdat ik er niet echt 100 nodig heb ;-)

Zouden die badges "blanco' (transparant) te krijgen zijn, zodat je je eigen printje aan de achterkant kan vastkleven?

Of hebben we het dan over verschillende dingen?
Die zijn er wel :)

Een tijdje geleden was er een inkoopactie:
http://inkoopactie.net/ia/kxc2s4jm

Misschien dat je contact op kan nemen met de organisator, of hij er nog wat heeft liggen.

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 23:04
Zoals ik al in de grote Casemod IA heb gepost ben ik ook geinteresseerd in die domingstickers.. Clear dome lijkt me dan toch echt wel het makkelijkste...

Ik wil er iig 5 mischien alvast 10 voor de volgende CM...

prutsert

Verwijderd

Topicstarter
Mister I schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 07:39:
Misschien dat je contact op kan nemen met de organisator, of hij er nog wat heeft liggen.
Muy gracias !
Pagina: 1