beste medetweakers,
ik heb thuis ADSL (wanadoo)en Kabel (casema)
ik heb verder 5 pc´s waronder 3 ervan op ADSL via een router waar alles werkt en 2 op kabel over een switch van sweex noormal werkte dat altijd het zijn gewoon 2 netwerken en alle pc´s hadden internet maar nu het volgende.
1 van de 2 pc´s die op kabel zit via de swich heeft op eens geen internet meer.
wat heb ik gedaan?
-de kabel probeerd op de andere pc´s en die werkt
-andere poorten probeerd op de switch
-andere netwerkkaart
-en alle hardware werkt dus ook
dus ik denke van zal wel aan xp liggen ik instal xp nieuw en zelfde geen internet!
het eerst gaaf die aan dat hij beperkte mogelijkheden had of zo maar na 30 sec kreeg die een goed ip en werkte het netwerk weer dus ik denk van zo nu werkt alles weer maar nee hoor geen internet maar ook geen fouten hij heeft zelfs het goede ip en vind de andere pc maar hij ontvangt geen packetjes

wat ik ook doe.
maar als ik hem via mijn ADSL router laat lopen heeft hij wel internet......en dat kabel werkt dus wel op andere pc´s en het maakt niet uit welk kabel ik neem of in welk poort ik het doe of welke netwerkkaart dan ook geen internet een geen errors..... ik word hier gek van want alles werkt maar toch krijg ik niks
dus aub help mij!!!!!
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh