Toon posts:

FaD and flushes

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
I know you guys like flushes and I know your stats reports are geared in that way. Just wondered with the way FaD is designed whether you guys were going to continue this methodology or not?

Also if you didn't know there may be a new client out befoe you start your stampede.

Ther is a thread on the FaD forum where some teams have posted concerns I wonder if a representative of The Cows could post something to reassure them you won't break the project. Rowdy cows that you are.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:15

Chakotay

Lick here to continue

Our stampede rules say this:
# Het is niet toegestaan gespaarde buffers van voor de aanvang van de Stampede tijdens de Stampede te flushen. Dit kan enkel daarvoor of na afloop. Aangezien dit moeilijk te controleren is vertrouwen we op je sportiviteit. Verder is het ook handig niet tijdens de Stampede te gaan sparen voor een MF, omdat dit mogelijk wantrouwen in de hand werkt, en dat brengt de sfeer schade toe.
Which, summarized, means that saving units for megaflushes during stampedes is not allowed, so don't worry :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01-2025

Z!oN

Team Coldfusion

Misschien toch maar even de link hier plakken heb het al zitten lezen, maar het ziet er naar uit dat fozzie overal paniek aan het zaaien is :P

http://www.find-a-drug.org.uk/forums/viewtopic.php?t=5019

En als de nieuwe client (net) voor 1 juni komt, kunnen we misschien of beter vroeger beginnen of later ?

[ Voor 21% gewijzigd door Z!oN op 20-04-2005 13:17 ]

http://www.teamcoldfusion.nl

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 11:26

Kristof

is een Belgisch product

I suppose you're talking about this: http://www.find-a-drug.org.uk/forums/viewtopic.php?t=5019
BUT WHAT IF the 100+++ new DPC members who have joined over the past few days start crunching now, and deliberately delay uploading their finished jobs until the stampede officially starts on 1st June, so as to start off with a superbang dump, as I am told, they have done on previous stampedes ? That is going to play merry h*ll with the project redundancy...

It is also going to have an enormously detrimental effect on the morale of smaller crunchers...what is the point of me crunching now if I suspect 50-100 guys from DPC have already done the same job, but for "tactical/fun" reasons are going to wait until 1st June to upload it?
Stampede means that DPC members, who are currently crunching on other projects will join this project for aproximatly 1 month. One of the rules at the stampede is that it is NOT allowed that you save your jobs and flush them as a superdumb.
So ... don't panic about this point.

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08-2025

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Z!oN schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:16:
Misschien toch maar even de link hier plakken heb het al zitten lezen, maar het ziet er naar uit dat fozzie overal paniek aan het zaaien is :P

http://www.find-a-drug.org.uk/forums/viewtopic.php?t=5019

En als de nieuwe client (net) voor 1 juni komt, kunnen we misschien of beter vroeger beginnen of later ?
Misschien dat iemand van de crew hier even uit moet gaan leggen wat een stampede nu precies inhoudt. Er komen op zo'n manier allerlei geruchten in de wereld (veel nieuwe mensen die gaan sparen, stampede duurt drie maanden etc.....).

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-02 13:00

Wessie

Noizy Cows Crewmember

PANIEEEEEEK.
Ze zijn gewoon bang ;)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

(jarig!)
If there are sincere concerns our power of the way we run this project, our Project Representative will anwswer all questions on the FaD forum. Right Smitjes? :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

ik word een beetje moe van die gast... zucht...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:41:
ik word een beetje moe van die gast... zucht...
/me ook :/

Maar we laten onze lol niet bedeven door d'een of d'andere muppet toch ?

Verwijderd

Topicstarter
Nice one guys, not being a Dutch speaker, or reader, I wasn't aware of your rules.

So big thumbs up for the clarification and lets all have a fun time when you start rolling.

Foz

BTW there is no chance you'll overtake Free DC. 8)

Verwijderd

Frentik schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:26:
[...]

Misschien dat iemand van de crew hier even uit moet gaan leggen wat een stampede nu precies inhoudt. Er komen op zo'n manier allerlei geruchten in de wereld (veel nieuwe mensen die gaan sparen, stampede duurt drie maanden etc.....).
Ik was van plan om als het officieel is dat het FaD gaat worden (is natuurlijk wel duidelijk maar even volgens de regels spelen) om een topic op het FaD forum te openen om de stampede aan te kondigen.... kunnen we daar anderen vast bang maken en ook eventueel uitleggen wat het gaat inhouden enzo...

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:48:
[...]

Ik was van plan om als het officieel is dat het FaD gaat worden (is natuurlijk wel duidelijk maar even volgens de regels spelen) om een topic op het FaD forum te openen om de stampede aan te kondigen.... kunnen we daar anderen vast bang maken en ook eventueel uitleggen wat het gaat inhouden enzo...
Hehe :)
In dat licht bezien heb ik je misschien dan de pas reeds afgesneden ;)
Hoop dat je dat niet erg vind. Bovendien heb ik enkel een reply gegeven, geen nieuw topic gemaakt.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Verwijderd

Funcracker schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:00:
[...]

Hehe :)
In dat licht bezien heb ik je misschien dan de pas reeds afgesneden ;)
Hoop dat je dat niet erg vind. Bovendien heb ik enkel een reply gegeven, geen nieuw topic gemaakt.
Geen probleem :)
Ik had nog niet in de gaten dat andere teams op FaD al helemaal in de stress waren geschoten :)
Nu zijn ze weer even gerustgesteld
Pagina: 1