Ik zit hier op mijn stage en ik moet een VPN verbinding instellen
Dit is opzich geen probleem. ik heb alles ingesteld
Maar alleen zit de VPN server achter een efficient 5950 router
Nu moet ik dus port mapping gaan doen
Dit is opzich zelf ook geen probleem, alleen mijn probleem is dat ik de router niet kan benaderen.
Het klaslokaal wat ook achter die router zit, heeft gewoon een internet verbinding en een netwerk verbinding. Dus de router opzich werkt goed.
Maar ik kan vanaf geen enkele pc of server die router bereiken.
Ik heb al andere netwerkkaarten in de server gedaan, ik heb de kabel doorgemeten, ik heb de server andere IP adressen gegeven, de router geresset, server rechtstreeks aan de router gehangen maar dit alles werkt niet
Ik kan de router gewoon op geen enkele manier benaderen. Niet via pingen, en ook niet via de browser.
Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hier een oplossing voor?
Dit is opzich geen probleem. ik heb alles ingesteld
Maar alleen zit de VPN server achter een efficient 5950 router
Nu moet ik dus port mapping gaan doen
Dit is opzich zelf ook geen probleem, alleen mijn probleem is dat ik de router niet kan benaderen.
Het klaslokaal wat ook achter die router zit, heeft gewoon een internet verbinding en een netwerk verbinding. Dus de router opzich werkt goed.
Maar ik kan vanaf geen enkele pc of server die router bereiken.
Ik heb al andere netwerkkaarten in de server gedaan, ik heb de kabel doorgemeten, ik heb de server andere IP adressen gegeven, de router geresset, server rechtstreeks aan de router gehangen maar dit alles werkt niet
Ik kan de router gewoon op geen enkele manier benaderen. Niet via pingen, en ook niet via de browser.
Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hier een oplossing voor?