Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] print button voor een heel topic

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11 15:50

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Is het mogelijk een print view te maken voor een heel topic (ook als het stapels met pagina's bevat).

veel topics bevatten veel informatie die zowat niet te verzamelen is. Als je zo'n topic betreffende een bepaald project kunt printen kun je met een marker makkelijk even aangeven wat je weten wilt.

[err] search gaf eerst niets, nu wel wat[/err]

mijn vraag wijzigd dan naar "als de functie er is kan er dan een knopje naar de printlink boven/onderin het topic?"

[ Voor 24% gewijzigd door xychix op 20-04-2005 12:22 ]

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Door ?limit=999 toe te voegen aan de URL krijg je alle pagina's die er zijn betreffende het topic.

[edit]
Als je Abo bent, kan je ook je eigen CSS-files gebruiken. Hiermee zou je een print stylsheet kunnen maken :)

[ Voor 40% gewijzigd door TRON op 20-04-2005 12:28 ]

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• mbuts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-11 16:13
Maar je zit nog steeds met de frame's, een print knop is ook beter omdat het dan simpel voor iedere gebruiker is om een pagina te printen. Maar dan niet alleen voor GOT maar ook voor de frontpage

[ Voor 20% gewijzigd door mbuts op 21-04-2005 13:35 ]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:41

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Frames? Ik zie geen frames hoor op GoT ;). Wel I-frames voor de banners hier.
En op de Frontpage kan je al diverse dingen uitprinten d.m.v. het printericoontje daar.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

mbuts schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:34:
Maar je zit nog steeds met de frame's, een print knop is ook beter omdat het dan simpel voor iedere gebruiker is om een pagina te printen. Maar dan niet alleen voor GOT maar ook voor de frontpage
We hebben helemaal geen frames hier 8)7 En voor de FP is http://print.tweakers.net/ perfect functioneel ;)

Professionele website nodig?

• TRON
Waarschijnlijk worden hier de borders bedoeld? Tenminste, dat mag ik hopen ;)

Met FireFox kan je trouwens ook custom styl sheets aanpassen. Dus dan kan je het zonder abo ook nog eens doen.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:13

Nik

Opzich is het natuurlijk wel handig, ik zou best een "print" knopje bij iedere post willen hebben. Eventueel zelfs een "vinkje" bij iedere post, zodat je interessante stukken kunt printen. Vooral FAQ's kunnen wel eens handig zijn om te printen, of, als iemand een zeer interessante tutorial heeft geschreven.

Uiteraard kun je ook gewoon de print functie van je brouwser gebruiken, maar ik zie hier wel iets in :)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

handiger is gewoon als er een print style sheet komt, dan heb je al die extra knoppen niet nodig ;)

• TRON
Iemand vrijwilliger? Er zal vast wel iemand zijn met veel vrij tijd (binnenkort) die wel een print style sheet kan maken om deze vervolgens exclusief aan te bieden aan Tweakers.net BV? Of publiekelijk beschikbaar stellen zodat men het sowieso mag/kan gebruiken buiten Tweakers.net BV om.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Gewoon een lege stylesheet waarin je eventueel de menu's en wat profielmeuk op display:none zet is volgens mij het meest praktische hoor ;)

Professionele website nodig?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

curry684 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:03:
Gewoon een lege stylesheet waarin je eventueel de menu's en wat profielmeuk op display:none zet is volgens mij het meest praktische hoor ;)
zoiets dus: http://www.erkens.info/files/got/plain.css

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:34
TRON schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:26:
Door ?limit=999 toe te voegen aan de URL krijg je alle pagina's die er zijn betreffende het topic.
Werkt niet echt meer in topics met meer dan 999 posts...

edit:

Hm, hij stond nog vrij hoog in de topiclist maar is wat ouder dan ik verwachte :X Bug is een beetje rustig kennelijk :+

[ Voor 22% gewijzigd door Xander op 25-04-2005 15:48 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• TRON
De meeste topics hebben niet meer dan 1.000 posts ;)

• Xander
TRON schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:58:
De meeste topics hebben niet meer dan 1.000 posts ;)
Ik zie er in mijn post history op 1 scherm iig al 2 staan met meer dan 1000 posts, die hebben beide meer dan 1600 posts. Ok, dit zijn dan niet de topics die ik zou willen afprinten, maar ik vind het toch een beetje vreemd dat het limiet op 999 staat als er voor topics niet zo'n limiet is... maar volgens mij is dit niet meer echt waar het in eerste instantie in dit topic om ging :P

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

XanderH schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:02:
Ik zie er in mijn post history op 1 scherm iig al 2 staan met meer dan 1000 posts, die hebben beide meer dan 1600 posts.
offtopic:
Dat is maar in één subforum en daar zijn het uitzonderingen, die zeker niet forumwide zullen gaan gelden. ;)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• Xander
Superdeboer schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:32:
[...]

offtopic:
Dat is maar in één subforum en daar zijn het uitzonderingen, die zeker niet forumwide zullen gaan gelden. ;)
Oh, ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat er met de nieuwe layout layouttechnisch iig geen reden meer was om topics na 1000 posts te sluiten... maar zolang topics toch rond de 1000 posts op slot blijven gaan vind ik het goed zo :)

[ Voor 5% gewijzigd door Xander op 25-04-2005 17:44 ]

Verwijderd

AW_Bos schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:39:
Frames? Ik zie geen frames hoor op GoT ;). Wel I-frames voor de banners hier.
En op de Frontpage kan je al diverse dingen uitprinten d.m.v. het printericoontje daar.
Dat icoontje lijkt tegenwoordig verdwenen.

Ik gebruikte deze knop altijd voor reviews.

Ik heb hier (GoT) gezocht maar kon niets over dit onderwerp vinden.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Superdeboer schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:32:
[...]

offtopic:
Dat vind ik wel erg jammer eigenlijk, de quicksearch met de optie 'dit topic' zou wel erg ideaal zijn als topics niet sluiten nadat er een x-aantal posts is gehaald.

De search hier op GoT vind ik persoonlijk erg onvriendelijk, en zou dus wel draadjes willen zien die niet gesloten worden, om dus in 1 opdracht heel een onderwerp af te zoeken. Het Wizard topics loopt wat dat betreft wel hard, maar je komt er posts tegen van: zoek maar 'even' is de vorige 12 delen. Dan ben je aardig wat tijd kwijt om eerst die delen te openen, en dan in elk deel te zoeken.

Een optie voor het zoeken met 'dit topic' zal waarschijnlijk niet uitbreidbaar zijn richting: 'dit topic + voorgaande delen'.

Ey!! Macarena \o/

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

offtopic:
In de crewfora lopen draadjes langer door. Daar neem bijvoorbeeld een topic in Devschuur Crew; dat topic heeft bijna 17.000 posts, en van de laadtijden van dat topic word je echt niet vrolijk. Laat die topics dus maar lekker afkappen op 1000 posts, dan blijft het forum tenminste browsebaar. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

RaZ schreef op woensdag 20 september 2006 @ 04:19:
[...]
Een optie voor het zoeken met 'dit topic' zal waarschijnlijk niet uitbreidbaar zijn richting: 'dit topic + voorgaande delen'.
Dat is al meerdere malen requested maar feit is dat dat technisch gewoon erg lastig te realiseren is.

Intentionally left blank

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

crisp schreef op woensdag 20 september 2006 @ 08:15:
[...]

Dat is al meerdere malen requested maar feit is dat dat technisch gewoon erg lastig te realiseren is.
Nee yoh, dat zie je verkeerd. Het is gewoon een 'grote' uitdaging.. Go crisp, go crisp *O* *O* (8> :P

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Ik kickte dit topic dus om te vragen of de "print knop" die op de FP zat er nog steeds is.

Bij reviews was het altijd prettig om de review in 1 pagina weer te geven.

Het kan best zijn dat dit feature vanwege commerciele redenen verwijderd is (meer clicks), en dat is helemaal niet erg, maar ik vroeg het me alleen af en kon niets vinden in de search.

ASlvast bedankt.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:11:
Ik kickte dit topic dus om te vragen of de "print knop" die op de FP zat er nog steeds is.

Bij reviews was het altijd prettig om de review in 1 pagina weer te geven.

Het kan best zijn dat dit feature vanwege commerciele redenen verwijderd is (meer clicks), en dat is helemaal niet erg, maar ik vroeg het me alleen af en kon niets vinden in de search.

ASlvast bedankt.
De print-button is verwijderd omdat we tegenwoordig een speciale print-stylesheet hebben voor artikelen op de frontpage; bij het printen van een artikel vanuit je browser zelf krijg je ook enkel het artikel en niet de shizzle eromheen (bekijk maar eens een print-preview).

Het nadeel is inderdaad dat het hiermee niet mogelijk meer is om alle pagina's van een review in 1 keer tegelijk te printen en we zijn al aan het kijken of we daarvoor niet alsnog een link naar http://print.tweakers.net moeten opnemen. In ieder geval is http://print.tweakers.net niet opgeheven, dus je kan via die URL alsnog de review opzoeken en printen ;)

Intentionally left blank

Verwijderd

Bedankt.

Ik had dit gisteravond al geprobeerd, maar het leek toen dat je alleen maar nieuwsberichten hiermee kon zien. Nu ik nog een keer kijk zie ik ook onderaan een linkje naar de reviews.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Als ik een topic wil printen (met Firefox of IE6), dan moet ik mijn papier-instelling op liggend zetten, omdat anders niet alles op het 4A-tje past..

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

OkkE schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:11:
Als ik een topic wil printen (met Firefox of IE6), dan moet ik mijn papier-instelling op liggend zetten, omdat anders niet alles op het 4A-tje past..
...dus :?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

OkkE schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:11:
We hadden het over de frontpage, niet over het printen van topics op GoT.
Maar voor topics op GoT: kijk eens naar 'shrink to fit' in Firefox ;)

Intentionally left blank

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

@moto-moi:
Ik zou het handiger vinden als het staand kon. :)

@crisp:
De titel van het topic is een print-button voor een heel topic. Die is er niet, en hoeft er voor mij ook niet te komen. Maar toevallig wilde ik gister een topic printen, en kwam er achter dat het printen op een A4 (staand) niet past.
Wat ik nog niet melde, maar toen al wel bedacht had; er is aardig wat "loze ruimte" bij het printen, namelijk onder de username. Vandaar dat ik het in dit topic post..

Die optie kende ik nog niet eens. Erg handige optie, maar dan blijft dus het punt dat er vrij veel wit links onder de username overblijft. Maar ik begrijp dat er geen andere print CSS komt, voor niet-abbonees? :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De print stylesheet werkt inmiddels ook op het forum (in de _ng layout), dus samen met een ?limit=999 kan je nu heel mooi een compleet topic uitprinten :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.