Toon posts:

[XP] Stiluitvoeren .reg scripts bij aanmelden

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik heb een werkend .reg bestandje wat de sneltoetsen voor keyboard indeling uitschakeld van XP.
Ik wil deze in mijn domein gaan hangen met een GPO mbv een aanmeld script. Ook dit werkt alleen nu krijg ik bij het aanmelden de melding "Wilt u deze gegevens aan het registry toevoegen... blablabla"

Je kan ook parameters aan het script toevoegen in de GPO. Maar wat is de parameters om een script stilzwijgend uit te voeren. (iets als 'don't prompt ... ofzo)

Ik heb geprobeerd in de cmdline bestand.reg /?
maar dan gaat ie gewoon het bestand uitvoeren ipv mij te laten zien welke parameters er zijn.

Iemand een idee... :?

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 12:28

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Moet je dacht ik doen met regedit en dan /q van quiete. Maar google of GoT search werkt nog beterder...

Verwijderd

REG files worden door Regedit geimporteerd. Deze pagina vertelt me dat je met regedit /s bestand.reg de prompt weg kan halen.

Verwijderd

regedit /s bla.reg

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:10:
REG files worden door Regedit geimporteerd. Deze pagina vertelt me dat je met regedit /s bestand.reg de prompt weg kan halen.
YES! thanx dat was hem! _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 12:14 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als je even een paar minuten de tijd had genomen om te zoeken, bijvoorbeeld op 'register aanpassen in script' in Windows Operating Systems dan had je binnen notime tientallen keren deze info gevonden.

Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) even goed door want het is namelijk de bedoeling dat je dat onderzoek doet voordat je een topic opent :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.