De laatste tijd heb ik veel last van een onstabiele ping in q3. Nu zou ik graag willen weten of ik hier wat aan kan doen want van 60 naar 140 is niet leuk meer. Heb liever een ping die stabiel 140 is dat ie heen en weer gaat als eeen flipper kast. Zijn er mogelijk heden om dit stabieler te krijgen. Mischien iemand een tip als isp ik heb nu 12 move maar ben niet echt tevreden
Verwijderd
Ga in windows die quakeserver die je gebruikt eens pingen. Doe dat door te drukken op START\UITVOEREN
daar typ je: ping -t [quakeserver IP]
als daat je ping ook fluctueert, ligt het in ieder geval niet aan je quake3
Waarschijnlijk is het je isp (12move) die klote is...
Zou heel misschien kunnen zijn dat je TCP/IP instellingen niet optimaal zijn. En dan heb ik het niet over ip-adressen of subnetmaskers maar over die TMU onzin en Black hole detect enzo.. registry settings zijn dat..heeft te maken met de pakketgrootte en doorvoer van data door de poorten enzo
Als je dat wil tweaken moet je naar www.tweakfiles.com gaan..
Als dat allemaal niks helpt, installeer dan TCP/IP een keer opnieuw. Maar meeste kans is dat het gewoon je brakke 12move isp is..
daar typ je: ping -t [quakeserver IP]
als daat je ping ook fluctueert, ligt het in ieder geval niet aan je quake3
Waarschijnlijk is het je isp (12move) die klote is...
Zou heel misschien kunnen zijn dat je TCP/IP instellingen niet optimaal zijn. En dan heb ik het niet over ip-adressen of subnetmaskers maar over die TMU onzin en Black hole detect enzo.. registry settings zijn dat..heeft te maken met de pakketgrootte en doorvoer van data door de poorten enzo
Als je dat wil tweaken moet je naar www.tweakfiles.com gaan..
Als dat allemaal niks helpt, installeer dan TCP/IP een keer opnieuw. Maar meeste kans is dat het gewoon je brakke 12move isp is..
Thx ik ga het uit proberen mischien helpt het. Maar als het inderdaad aan mijn isp licht heeft iemand een tip voor een beter isp ?
Pagina: 1