Toon posts:

[Jukebox] Programma voor touchscreen

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik ben opzoek naar een Jukeboxprogramma dat makkelijk bedient kan worden met een touchscreen

Liefst nederlandstalig en niet te duur natuurlijk het is voor een thuisgebruik dus het hoeft niet zo beveiligd te zijn dat je verder de computer niet meer kan gebruiken

Ik heb al het een en ander gezocht op google en op downloads.com maar nog niet echt iets kunnen vinden

Er moeten ongeveel zo'n 200 cd op gaan draaien dus het moet ook nog een beetje overzichtelijk zijn

Als iemand nog een leuk adres weet voor een touchscreen is dit ook altijd meegenomen maar de bekende google resultaten heb ik natuurlijk al gezien

Ik hoop dat jullie wat weten

Gr Jur

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

De YouBox.... kost wel wat, maar dan heb je ook wat.

http://www.eazis.com/nederland/youbox.htm

Weet overigens niet of het touchscreen heeft

Verwijderd

Topicstarter
haha is een mooi ding maar niet wat ik bedoel

Ik wil gewoon een pc met WinXp en een touchscreen in mijn woonkamer hangen zodat ik altijd mijn muziek bij de hand heb en niet meer hoef de wisselen met cd's en zo

dus ik zoek nog steeds een goed jukebox programma dat goed bediend kan worden met een touchscreen

Bvd

Verwijderd

Topicstarter
iemand ander nog ideen??????????????/

bvd jurian

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
WinXP MCE? Daar zitten mooie grote knoppen in die je met een touchscreen kan gebruiken...

Wat voor touchscreen denk je aan? Welke grootte?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Nightcrawler28
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 12:08
Ja kijk eens naar frontends die gebruikt worden voor carputers.
er loopt hier ook een heel topic over in GOT : [rml][ CM] PC in je Auto. Info en How-to's - Deel 3[/rml]

Ik heb zelf een carpc. en gebruik als frontend voor mij touchscreen het programma roadrunner.
deze is mooi aan te passen met skins.

het programma media engine zou misschien ook een mooie oplossing voor jou zijn. hier is voor jukebox net zo mooie layout als bij roadrunner. alleen vindt je er meer skins van op het internet.

Voor puur carputer is Roadrunner wat beter aangezien die betere GPS ondersteuning heeft maar dat is in jou geval compleet niet van toepassing.

het lijkt trouwens inderdaad wel een beetje op MCE. maar dan geoptimaliseerd voor touchscreen.

] systeem spec's

Pagina: 1