Hej,
Wat ik wil bereiken is dat gebruikers bestanden kunnen downloaden vanaf een site, maar deze site is geheel in flash. Dus heb ik vanuit flash een link gemaakt naar een php pagina genaamd redirect.php en wordt de benodigde informatie (in dit geval gebruikersnaam, wachtwoord en file-id) doorgestuurd via de POST-method.
Mijn php script ziet er als volgt uit:
Als ik in flash op het bestand klik, opent hij een nieuw venster en krijg ik het pdf bestand te zien in dat venster. Maar dit werkt niet met een oudere versie van Acrobat Reader!? Ik heb zelf 7.0, maar met 6 werkt dit niet. Hoe kan dit?
Bij voorbaat dank
Wat ik wil bereiken is dat gebruikers bestanden kunnen downloaden vanaf een site, maar deze site is geheel in flash. Dus heb ik vanuit flash een link gemaakt naar een php pagina genaamd redirect.php en wordt de benodigde informatie (in dit geval gebruikersnaam, wachtwoord en file-id) doorgestuurd via de POST-method.
Mijn php script ziet er als volgt uit:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <?php $fullPath = getcwd()."/bestanden/".$aRow["file"]; $fd = fopen ($fullPath, "rb"); $fsize = filesize($fullPath); $fname = basename ($fullPath); header("Pragma: "); header("Cache-Control: "); header("Content-type: application/pdf"); header("Content-Disposition: inline; filename=\"".$fname."\""); header("Content-length: $fsize"); fpassthru($fd); ?> |
Als ik in flash op het bestand klik, opent hij een nieuw venster en krijg ik het pdf bestand te zien in dat venster. Maar dit werkt niet met een oudere versie van Acrobat Reader!? Ik heb zelf 7.0, maar met 6 werkt dit niet. Hoe kan dit?
Bij voorbaat dank
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 10:47 ]