Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Nee, dat is een beamer die al hangt en bekabeld isPollewob schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:34:
Moet je de monitor nog kopen? Er zijn genoeg monitoren die door 2 bronnen (pc's) aangestuurd kunnen worden
Ik wil wel graag dat die pc bruikbaar blijft als de KVM switch op de andere poort staat, de pc's hebben multi-monitor namelijkVerwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:36:
Dan gebruik je toch 1 muis + tobo via de kvm en de andere rechtstreeks op de andere pc (er van uitgaand dat je 2 tobo's + muisjes wil gebruiken)
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Meestal kunnen die wel besteld worden bij winkels maar ze zijn nogal lelijk qua vorm (metalen doos zoals bij oudere printerswitches).
Je kan ook altijd zo'n Sitecom KVm switch kopen en een losse voeding erbij aanschaffen.
Ze gebruiken bijna niks qua vermogen dus zo'n adapter kost dan ook niet echt veel.
Sommige KVM switches kun je aardig instellen mogelijk dat je ook in kan stellen dat ze alleen het beeldscherm omschakelen. Voor geluid heb ik het al wel een keer gezien bij een switch.
Senile! Senile Oekaki
Hij schakelt moeiteloos tussen mijn Mac (Desktop G4 of iBook G4 onder OSX) en mijn PC (Win2K) en heeft een externe voedingsadapter.
bevalt me prima! Hoge resolutie (tot 2048x1536) en hoge refreshrate (85Hz of meer): geen probleem! Klein en tegelijkertijd een USB-hub.
Het zou alleen wel handiger wezen als er combikabels bijzaten...
(waarschijnlijk het laatste exemplaar, by the way, maar ga vooral kijken of er nog wat ligt, voor dit geld
[ Voor 12% gewijzigd door Ramzzz op 21-04-2005 10:55 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
hoe kom jij op het idee dat adapters die weinig stroom verbruiken goedkoper zijn_bas_ schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:45:
Er bestaan wel van de KVM switches die als het ware gewoon een hele grote schakelaar zijn.
Meestal kunnen die wel besteld worden bij winkels maar ze zijn nogal lelijk qua vorm (metalen doos zoals bij oudere printerswitches).
Je kan ook altijd zo'n Sitecom KVm switch kopen en een losse voeding erbij aanschaffen.
Ze gebruiken bijna niks qua vermogen dus zo'n adapter kost dan ook niet echt veel.
Sommige KVM switches kun je aardig instellen mogelijk dat je ook in kan stellen dat ze alleen het beeldscherm omschakelen. Voor geluid heb ik het al wel een keer gezien bij een switch.
Omschrijving:
1 switchkabel, twee computers aansturen. Met deze Linksys KVM switchkabel is dit heel gemakkelijk. Deze switch maakt geen gebruik van een voeding en neemt zeer weinig ruimte in beslag. Voor deze switch hoeft u geen extra kabels te kopen, deze zitten reeds aan de switch vast.
Een van de grote voordelen van deze switch is dat deze ook de meeste scroll muizen ondersteund.
Erg handig dus, twee keer op scroll lock rammen en klaar ik 'kees'!
Bij Norrod voor 57,50 euro.
edit: Je kan hierdoor 2 pc's controleren met 1 tobo, muis en vga.
[ Voor 8% gewijzigd door _Uploader_ op 21-04-2005 11:14 ]
http://www.takeitnow.nl/redir.cgi?page=index.html&what=fp.html&by=ice.cgi?a_ssrp=1&ref=&d_word=5910637
[ Voor 40% gewijzigd door neanderthaler op 21-04-2005 12:41 ]
Ik heb er geen last van hoor, de kabels die erbij zitten zijn nl. geen 10 meter lang.Terw_Dan schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:33:
Gevolg met die goedkope zooi is alleen omdat ze niet gevoed hoeven te worden ze het signaal niet versterken, met als gevolg dat je erg snel ghosting krijgt, dat is erg jammer.
Maar jij had het over dat ding van linksys, ik doelde op de Sweex gevallen (die niet echt overweg kunnen met hoge resos/refreshrates)._Uploader_ schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:44:
[...]
Ik heb er geen last van hoor, de kabels die erbij zitten zijn nl. geen 10 meter lang.
I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"
Verwijderd
Is niet zo duur en volgens mijn Mac Store is er geen verlies van beeldkwaliteit. Dankt u.