[COD] Call of Duty doet het niet

Pagina: 1
Acties:

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:29
Ik heb pas mijn pc opnieuw geinstalleerd, alles er weer op, sp2, DX9.0c en de laatste drivers van nvidia. Maar als k dan COD (ook bij de expansion United Offensive) start krijg k een grijs scherm met de buttons van new game enz. maar als k daar op klik gebeurt er niks en bij UO krijg ik een Error.

Specs: P IV 2,66 ghz
1024 mb ram
Geforce FX 5200 256mb
Asus P4S533

Daar ligt het niet aan want hiervoor deed ie t wel. Zelfde drivers weet ik niet. Dus of iemand weet hoe ik dit op moet lossen. :?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

welke error krijg je precies :?
en staat er toevallig ook iets in je logboek :?

en installeer eens wat 'oudere' drivers :)
en kijk hier eens tussen als mensen dit soort problemen ook hebben: [rml][ PC] Call of Duty - deel 3[/rml]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• JanW
outerspace schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:09:
welke error krijg je precies :?
en staat er toevallig ook iets in je logboek :?

en installeer eens wat 'oudere' drivers :)
en kijk hier eens tussen als mensen dit soort problemen ook hebben: [rml][ PC] Call of Duty - deel 3[/rml]
Ja, kzit nou op school, maar thuis heb ik enkele screens staan, dus die post ik wel zo gauw ik thuis ben.

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:25
ik neem aan dat je COD zelf ook al gepatched hebt?

• JanW
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/debergenhd/codfout.JPG
Dit is de error die ik krijg, of ja, error, ik kan klikken op new game, dan klik ik op het niveau dat ik wil en dan niks, dan moet ik weer op new game klikken, verder kan ik niks :?. Hij is gepatcht ja, daarom snap ik 't al niet zo.

[ Voor 59% gewijzigd door Crash op 20-04-2005 19:01 . Reden: resizen voortaan ;) ]

Verwijderd

Ach, je hebt de game orgineel? Dit krijg je namelijk wanneer je de game niet goed cracked met een no-cd crack. Wanneer je de game koopt en normaal patched dan is het verholpen :)

Ligt dus niet aan je drivers!

Ik had het zelf ook...ooit

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 19:58 ]

• JanW
Ehm, sorry, heb em orgineel :). Kwil wel foto posten, heb de deluxe edition :S

Verwijderd

Oke dan gaat dit verhaal niet op natuurlijk. Heb je gewoon geinstalleerd en gepatcht tot de laatste patch?

• JanW
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:28:
Oke dan gaat dit verhaal niet op natuurlijk. Heb je gewoon geinstalleerd en gepatcht tot de laatste patch?
Gewoon helemaal geinstalled met patch en alles, MP doet ie dus wel, extra vaag :? ??? Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.

• JanW
*kick*
Dus niemand heeft enig idee hoe je dit moet oplossen?

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misschien heb je wat corrupte bestanden.. Je kan wat bestanden vergelijke met degene die je via P2P vind ofzo.

Verwijderd

Probeer eens op dit probleem te zoeken via de GoT search. Dit is al zovaak langsgekomen dat het bijna niet meer grappig is.

• JanW
Een iets uitgebreidere error, dit is bij Multi Player
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/debergenhd/coderror2.JPG

Verwijderd

Nogmaals, gebruik de GoT search eens. Tik de error die je daar ziet in en je hebt zo je antwoord.
Pagina: 1