Een klant van ons klaagt over "SPAM". Spijtig genoeg lijkt het niet echt spam te zijn:
Ik heb op google gezocht (en lang
) en niks relevant gevonden, terwijl ik eigenlijk verwachtte, dat als HP ineens mails begint te weigeren, er toch wel meer mensen zouden zijn met "problemen"
Ook de site van HP blijft behoorlijk zwijgzaam.
Misschien heeft een behulpzaam tweaker een idee
Ik heb al de hele webconfig pagina van de beide printers uitgespit, en veelzeggende functies als "autosend" (bij de HP 2230) en "Allow product information to be sent to HP" (bij de HP 3500) uitgeschakeld. Spijtig genoeg zonder resultaat. Ik vermoed dat het de 2230 is die toch nog probeert te mailen naar HP; maar echt zeker weet ik dat niet, anagezien ik van hieruit de serienummers ed niet kan zien ( de printers staan zoals gezegd bij een klant)Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: Printer Snapshot - C8119A/C8120A/C8121A - MY31LR10Q323
Verzonden: 19/04/2005 14:27
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
bpdmgr@ctss86.sgp.hp.com op 19/04/2005 14:31
Het e-mailsysteem kan dit bericht niet bezorgen, maar heeft hiervoor geen reden opgegeven. Controleer het adres en probeer het bericht opnieuw te verzenden. Als u hier weer niet in slaagt, moet u contact opnemen met de systeembeheerder.
< outmx003.isp.belgacom.be #5.0.0 SMTP; 554 <bpdmgr@ctss86.sgp.hp.com>: Recipient address rejected: Rejecting e-mail due to large volume of e-mail causing issues on HP e-mail servers.>
Ik heb op google gezocht (en lang
Ook de site van HP blijft behoorlijk zwijgzaam.
Misschien heeft een behulpzaam tweaker een idee
[ Voor 3% gewijzigd door the_stickie op 20-04-2005 09:40 ]