Ello, weet iemand of ik ergens lanparty hardware vandaan kan halen? Ik heb nu al beschikbaar een switch met 23 poorten, maar dat is niet genoeg. Het wordt een lan van 45 man (niet veel dus, maar het is ook onze eerste lanparty).
Kijk eens in de winkel, is genoeg te koop!
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Waar en wanneer wordt ie gehouden 
Is er nog plek (als ik kan)
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Genoeg switches totdat je 45 van een poortje kan voorzien.
Evt gameservers etc.
Genoeg stroom (heel belangrijk
).
Oh wacht .. WAAR vandaan?
Uhm winkel?
Evt gameservers etc.
Genoeg stroom (heel belangrijk
Oh wacht .. WAAR vandaan?
Uhm winkel?
Je kon die zooi toch ook huren, ofzo
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
bel 0800-VEENENDAAL of 0318-524607.. kan je het zo huren... IDEAAL!
edit: en vraag ff naar Erwin v.d Zijde of Remco Kuijpers
edit: en vraag ff naar Erwin v.d Zijde of Remco Kuijpers
Ga naar de computerboer, en vraag of hij je sponsert. Dan moet iedereen een sticker van de desbetreffende zaak op zijn case plakken ofzo.
Foei! Sluik reclame! 
Enne, doe Remco de groeten van mij als je hem spreekt!
Overigens zou ik niet naar die toko gaan, zijn een beetje erg duur.
Enne, doe Remco de groeten van mij als je hem spreekt!
Overigens zou ik niet naar die toko gaan, zijn een beetje erg duur.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
ik heb ook wel interesse. dok wel meeOp woensdag 10 januari 2001 10:35 schreef GarBaGe het volgende:
Waar en wanneer wordt ie gehouden
Je zou kunnen proberen of je een fabrikant van switches ofzo zover kunt krijgen dat hij je dat spul laat testen/proberen
'k heb gehoord dat sommige mensen dat voor elkaar gekregen hebben.
Vertel ze bijvoorbeeld dat je een bedrijf bent, en van plan ben al je switches te vervangen, maar nog niet besloten hebt wat beter is. Of je er een paar kunt proberen
Vertel ze bijvoorbeeld dat je een bedrijf bent, en van plan ben al je switches te vervangen, maar nog niet besloten hebt wat beter is. Of je er een paar kunt proberen
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Breek in bij de winkel waar je die spullen kan kopenNog meer hersenspinsels?
Er was ook een stichting die kosteloos lanparty apparatuur installeert (incl gamservers, routers, ect)
Ze doen dit alleen wel op party's met de duur van 2 dagen en er moet een minimum aantal mensen zijn.
ben alleen de URL kwijt
ik ga ff kijke of die nog ergens terug te vinden is op GOT ofzo
Ze doen dit alleen wel op party's met de duur van 2 dagen en er moet een minimum aantal mensen zijn.
ben alleen de URL kwijt
ik ga ff kijke of die nog ergens terug te vinden is op GOT ofzo
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
www.gameparty.net
Wat we doen:
Gameparty is een organisatie die je kan helpen om een LAN op te zetten. Het organiseren van een LAN is geen makkelijk karwei, er moet aan van alles gedacht worden en bovendien is de apparatuur die je nodig hebt om een goede LAN op te zetten duur en slecht verkrijgbaar. Wij kunnen je hierbij helpen, wij bieden onze apparatuur en kennis aan om je lanparty goed van de grond te krijgen. Je vraagt je misschien af wat dat dan allemaal moet gaan kosten, maar dat is het mooie. Gameparty biedt haar diensten 100% gratis aan !!
"...100% GRATIS apparatuur en ondersteuning!"
Er zijn een aantal richtlijnen (dit zijn dus geen bindende regels, mail even met een verzoek mits het redelijk is) voor je lanparty als je gebruik wil maken van de diensten van Gameparty:
-De LAN moet non-commercieel zijn
-De LAN moet minstens 36 uur duren
-De LAN moet voor 30 mensen of meer zijn
Wat we doen:
Gameparty is een organisatie die je kan helpen om een LAN op te zetten. Het organiseren van een LAN is geen makkelijk karwei, er moet aan van alles gedacht worden en bovendien is de apparatuur die je nodig hebt om een goede LAN op te zetten duur en slecht verkrijgbaar. Wij kunnen je hierbij helpen, wij bieden onze apparatuur en kennis aan om je lanparty goed van de grond te krijgen. Je vraagt je misschien af wat dat dan allemaal moet gaan kosten, maar dat is het mooie. Gameparty biedt haar diensten 100% gratis aan !!
"...100% GRATIS apparatuur en ondersteuning!"
Er zijn een aantal richtlijnen (dit zijn dus geen bindende regels, mail even met een verzoek mits het redelijk is) voor je lanparty als je gebruik wil maken van de diensten van Gameparty:
-De LAN moet non-commercieel zijn
-De LAN moet minstens 36 uur duren
-De LAN moet voor 30 mensen of meer zijn
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
klinkt interessant, maar WAAROM 
ik bedoel hoe kunnen ze dit gratis doen?
ik bedoel hoe kunnen ze dit gratis doen?
I’m not like the OTTERS
Ik heb een Bay Networks 24p 10/100 switch. Mag je wel lenen, als ik gratis naar die LAN kan
En als het een beetje in de buurt is en ik dan kan. Mail me ff ofzo!
Verwijderd
Zo moet je het ook doen ik kan me niet voor stellen dat die 45 man geen hubjes kabels wat dan ook hebbenOp woensdag 10 januari 2001 11:39 schreef Arzie het volgende:
Ik heb een Bay Networks 24p 10/100 switch. Mag je wel lenen, als ik gratis naar die LAN kanEn als het een beetje in de buurt is en ik dan kan. Mail me ff ofzo!
als er mensen zijn uit doetinchem kijk effe op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/103037
Als je gratis profesionele apparatuur kan krijgen is dat toch veel beter als lopen kloten met 10mbit hubjes..
Zeker voor de grotere parties is een switched 100mbt netwerk erg relexed, zeker als iedereen van elkaars pc gaat leechen
en henkie, het is niet mijn bedrijf zou wel willen dat ik 3 Dell dedicated servers had thuis
. Lekker een grote ftp draaien, gara sonera helemala over hun nek heen.
Zeker voor de grotere parties is een switched 100mbt netwerk erg relexed, zeker als iedereen van elkaars pc gaat leechen
en henkie, het is niet mijn bedrijf zou wel willen dat ik 3 Dell dedicated servers had thuis
Van zijn ex-collega. De naam Snuffel kent ie welkzal em de groeten doen... van wie? tja...
[tikken is lastig...]
Voor spullen voor een lan-party heb je maar 1 ding nodig: connecties. Zoek, vraag, slijm enzovoort net zolang tot iedereen die je kan helpen zoals netwerkbeheerders en PC winkels je willen helpen. Dat werkt echt. We doen het al jaren zo voor een groep van 30 man. Grote switches zijn voorlopig te duur om zelf te kopen. op een moment vallen ze vanzelf door de deur heen.
Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu
LOL :-)Danny is dat een bedrijfje van jouw ?
he ik ken iemand wie ze goedkoop verkoopt als je interesse hebt mail mij ff zijn allemaal 3com en cisco 24 poorts switches helemaal nieuw niet van de vrachtwagen gevallen ofzoiets
Het is echt cewl dat die gasten dat allemaal gratis doen 
* actieman gaat ook maar es ff wat kijken en regelen in ijmuiden [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]
Vroeger altijd kloten bij iemand thuis met 10mbit hubjes enzo, nu die gasten het laten regelen
* actieman gaat ook maar es ff wat kijken en regelen in ijmuiden [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]
Vroeger altijd kloten bij iemand thuis met 10mbit hubjes enzo, nu die gasten het laten regelen
I’m not like the OTTERS
Pagina: 1