Toon posts:

Tweakers.net Stuk? Reakties weg? Niet uitloggen??!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Uhmmm ik kan niet uitloggen, niet inloggen, niet reageren, geen reakties zien, wel mun profile aanpassen en mun password mailen maar als ik dat password dan gebruik dan werkt het niet want de reakties doen het niet? Het hele menu item (links) van reakties is ook weg... ik trek het niet...

In thread, boven waar normaal reakties staan:
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/tweakers/inc/reakties.inc on line 499
In reageer dialoog:
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/tweakers/tweakers.net/ext/reageer.dsp on line 163

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 14:49

Jaymz

Keep on moving !

Hmm, nergens last van.

Verwijderd

Topicstarter
ik dus wel.... nog steeds :(

• [ti]
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
gooi je koekjes es weg en log opnieuw in?

Verwijderd

Topicstarter
Hey, wat denk je dattik ben? newbie? ;)... hebbik gedaan dus... inloggen kan niet, want ik kan niet eens uitloggen... :( (serverside cookies)
ga zo wel rebooten, maybe dat dat helpt ... je weet maar nooit met windows...

Verwijderd

Topicstarter
probleem blijft... :(

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier geen probs :?.

Verwijderd

Uhrm, gisteren wel last van gehad, was echter ineens ook weer over.

Maar daar heb je ook weinig aan...

/me leeft met je mee, een dag niet ge-GOT'ed is een dag niet geleefd...

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:18

Floor-is

5.2

We hebben nog wel eens problemen met MySQL enzo, meestal is het vrij vlot opgelost.

Met die in- en uitlogproblemen heb ik ook te maken gehad, maar dat lag toen aan de tijd op mijn machine. Die was op een of andere vage manier teruggesprongen naar 1/1/2000. Misschien dat dat helpt?

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Jo, dat wassut! mijn klokkie stond verkeerd :+ gister te ver overclocked, daarom dusss... zou misschien een idee zijn als Femme effen een check in bouwt
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?
if ($USER_LOCAL_TIME &amp;lt; ($SERVER_TIME - 2000)) TIME_INCORRECT();

void TIME_INCORRECT
{
echo "Je tijd staat verkeerd ingesteld!";
//[ ... andere akties ... ]
}
?>

tijd in seconden dus...

Verwijderd

is wel handig, maar niet iedereen zal dat op prijs stellen :) Denk maar aan mensen die vanuit het buitenland na t.net komen

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-01 17:50
PHP:
1
2
3
<?
setcookie('blaat', 'blaat', $USER_LOCAL_TIME + $cookie_levensduur, "/", "", "0");
?>

:7:7

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 januari 2001 14:11 schreef RobinVR het volgende:
is wel handig, maar niet iedereen zal dat op prijs stellen :) Denk maar aan mensen die vanuit het buitenland na t.net komen
Ja, maar nu ziet het er helemaal niet uit! Als je datum verkeerd staat is heel t.net kapot! Dit moet toch te fixen zijn? Ik kan me ook niet bedenken wat dit veroorzaakt, in principe moet namelijk de servertijd genomen worden om vanuit te gaan...
Pagina: 1