hallo daar,
is er de mogelijkheid om een autorefresh te doen zonder dat je er iets van opmerkt?
ik gebruik nu een php script waarin er om de 10 sec data opgehaald moet worden van de server.
Ik heb daarvoor een Iframe genomen waarin hetvolgende script staat:
<script language="Javascript">
var poortstatus = <?php echo "$data";?>;
if (parent.document.first_form.first_text.value!=poortstatus)
{
parent.document.first_form.first_text.value=poortstatus;
}
setTimeout('document.location=document.location',10000);
</script>
alles werkt naar behoren, maar als het iframe om de 10sec de refresh uitvoerd hoor je de klik en kan je in het browser venster zien dat er nieuwe data gedownload wordt.
is het mogelijk om dit onopgemerkt te doen, het belangrijkste is het click geluid wegkrijgen.
ik weet het wel, zet het geluid uit in windows, maar dan werkt het niet meer als er gewoon gesurfd wordt... tips?
is er de mogelijkheid om een autorefresh te doen zonder dat je er iets van opmerkt?
ik gebruik nu een php script waarin er om de 10 sec data opgehaald moet worden van de server.
Ik heb daarvoor een Iframe genomen waarin hetvolgende script staat:
<script language="Javascript">
var poortstatus = <?php echo "$data";?>;
if (parent.document.first_form.first_text.value!=poortstatus)
{
parent.document.first_form.first_text.value=poortstatus;
}
setTimeout('document.location=document.location',10000);
</script>
alles werkt naar behoren, maar als het iframe om de 10sec de refresh uitvoerd hoor je de klik en kan je in het browser venster zien dat er nieuwe data gedownload wordt.
is het mogelijk om dit onopgemerkt te doen, het belangrijkste is het click geluid wegkrijgen.
ik weet het wel, zet het geluid uit in windows, maar dan werkt het niet meer als er gewoon gesurfd wordt... tips?