Wanneer/hoe linkje naar "goede" topic?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Europa ja of nee? is (terecht) dicht, maar in SG is er een topic over precies dat onderwerp (Europese Grondwet: Ja of Nee, en waarom?). Een linkje zou handig zijn. Nu is dit een geval wat mij opviel, omdat ik het "goede" ;) topic heb geopend. Zo'n topic kan ook in NSTM terecht.

Normaal gesproken zou hooguit ik een modje mailen om zo'n linkje te vragen, maar ik vroeg me dus nu eigenlijk af in hoeverre modjes eigenlijk bijhouden wat er elders loopt voordat ze iets sluiten. ICQ? MSN? Crewfora? Vertrouwen op TRs? In dat laatste geval is het natuurljik handig als usertjes dat weten.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Veel mods houden wel GoT-wide bij welke topics waar horen. Vaak worden topics dan ook niet gemoved, aangezien een mod in het doel-forum al een soortgelijk topic ziet. Wellicht handig om in dit geval de sluitende mod te mailen. Aan de andere kant: topic is nu naar onder gezakt en jouw topic zal wel bovenin blijven in bijvoorbeeld Active Topics :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

MSalters schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:18:
Europa ja of nee? is (terecht) dicht, maar in SG is er een topic over precies dat onderwerp (Europese Grondwet: Ja of Nee, en waarom?). Een linkje zou handig zijn. Nu is dit een geval wat mij opviel, omdat ik het "goede" ;) topic heb geopend. Zo'n topic kan ook in NSTM terecht.
Dat topic in W&L is - als ik het goed lees - niet gesloten omdat er elders een soortgelijk topic liep, maar simpelweg omdat het niet voldeed aan de eisen zoals die worden gesteld in W&L :)
Normaal gesproken zou hooguit ik een modje mailen om zo'n linkje te vragen, maar ik vroeg me dus nu eigenlijk af in hoeverre modjes eigenlijk bijhouden wat er elders loopt voordat ze iets sluiten. ICQ? MSN? Crewfora? Vertrouwen op TRs? In dat laatste geval is het natuurljik handig als usertjes dat weten.
Wat bedoel je precies? :) Hoe zou je in crew fora kunnen bespreken welke topics waar lopen? :)

Voor mezelf - ik houd niet concreet bij wat er in andere fora loopt voordat ik sluit / close - wel weet ik natuurlijk globaal wat er in de andere fora staat waar ik regelmatig naar toe move (SA/BV) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 10:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Je kunt niet alles weten en je vertrouwt dus soms wel 'ns op de TR's. Daarentegen probeer ik persoonlijk wel alle topics in GC te kennen, mocht dit voorkomen. 9 van de 10 keer is de TR voor mij dus een open deur als het om dubbele topics gaat. :)

Daarentegen is dit topic niet alleen gesloten omdat het topic dubbel is, en ik ga er eigenlijk van uit dat Confusion het topic in SG wel kende. Dit kan ik uiteraart niet bevestigen, maar bij dubbelen doen we normaalgesproken wel een linkje naar het orginele topic meegeven. Dit is echter een ongeschreven regel en vaker service dan gewoonte. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.