Toon posts:

[Outlook 2003] Tracking email berichten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik op mijn werk veel de tracking options (zowel read receipt als delivery) van Outlook 2003.

Normaliter verschijnt in het verzonden bericht echter een tabblad waarin je kunt zien wie en wanneer het mailtje gelezen heeft.

Bovenstaand tabblad verschijnt bij mij, in tegenstelling tot bij collega's, alleen indien ik gebruik maak van de functie 'voting-buttons'.

Weet iemand een oplossing voor bovenstaand probleem?

Verwijderd

Even hele domme vraag, vertel eens wat voor bak je draait. Voornamelijk de config van jou, en een "coleega"is belangrijk, omdat wdit mogelijk een fout kan zijn. Dus alsje dit even hier wil neerzetten, is dit heel prettig

Verwijderd

Topicstarter
Heb geen vaste bak, maar ben actief op een groot netwerk op verschillende pc's

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:28:
Ik gebruik op mijn werk veel de tracking options (zowel read receipt als delivery) van Outlook 2003.

Normaliter verschijnt in het verzonden bericht echter een tabblad waarin je kunt zien wie en wanneer het mailtje gelezen heeft.

Bovenstaand tabblad verschijnt bij mij, in tegenstelling tot bij collega's, alleen indien ik gebruik maak van de functie 'voting-buttons'.

Weet iemand een oplossing voor bovenstaand probleem?
Waarschijnlijk zet jij het aan bij een enkele message en hebben je collega's het altijd aanstaan (bij alle dus)..

==============
To be notified about all messages

In Microsoft Outlook, on the Tools menu, click Options.
Click E-mail Options.
Click Tracking Options.
Select the Read receipt or the Delivery receipt check box.

To be notified about a single message

In Microsoft Word, in the message, click Options.
Under Voting and Tracking options, select the Request a delivery receipt for this message or the Request a read receipt for this message check box.

==============

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 18:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het aangevinkt middels de eerste methode (tracking voor alle berichten dus)!

Verwijderd

Schopje naar OFF waar Outlook tegenwoordig thuishoort :)
SA->OFF
Pagina: 1