Toon posts:

Sitecom Gameport to USB converter probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze laatst aangeschaft omdat ik met mijn Shuttle SN45G V.3 geen gameport heb. Op deze converter wilde ik mijn niet-digitale Thrustmaster F-16 FLCS met de TQS aansluiten. Het OS (WINXP Pro) ziet de converter wel, maar bij de gamecontroller blijkt dat er steeds signalen binnen lijken te komen van de F-16 set, want button 1&2 blijven maar rood knipperen.
Calibreren lukt dus niet want als ik dat opstart ziet het calibratieprogramma de buttons 1&2, die dus steeds signalen doorsturen, als zijnde een click van de controller om naar het volgende scherm te gaan.

Het posten van dit probleem bij THrustmaster en Sitecom heeft nog geen enkele response gegeven.

Nu overweeg ik toch langzamerhad om deze stickcombo te verkopen en een vergelijkbare pure USB stick te kopen.

1) Wie kent het probleem met deze converter met deze stick en heeft een oplossing?
2) Wie kan een goede, vergelijkbaar qua prestaties en mogelijkheden, stick combo (Stick, throttle en roer) adviseren voor niet al te veel geld.

Verwijderd

Topicstarter
Sitecom laat net weten per mail dat de converter niet compatible is met mijn joystick.

Vraag 2 blijft dus over....wat is een goede vervanger? Het moet wel een programmeerbare stick zijn met een EEPROM in de stick (geen proggie in Windows dus dat de buttons omzet in keys, want dat vind ik niks)

Verwijderd

Spielerij / Softe Goederen belicht eigenlijk alleen maar de zachte kant van het digitale leven. Converters ed. zijn een stukje hardware, dus doe ik dit topic richting -> Overige Hardware :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit topic is gesloten.