Hee, iets vreemds hier. M'n tante had wat problemen met haar msn-login. Ik dacht zal we iets simpels zijn, maar ik vind het toch vrij vreemd. Het heeft eerst wel gewerkt (gisteren iig nog) en vandaag kwam de onderstaande melding:

Dit heeft niets te maken met fout wachtwoord of iets dergelijks, want dan geeft ie een andere melding. Maar als ik op OK druk, dan krijg ik de volgende pagina:

Als het mail adres niet goed was, dan zou hij je toch al meteen niet laten registreren als iemand anders al deze als msn mail adres in gebruik had.
Sowieso is dit wel het goeie adres van m'n tante...
Nog iemand dit probleem? De oplossing 'eerst gewoon naam en wachtwoord zonder @home.nl doen' werkte niet.
Zitten googlen en hier ook gezocht, maar ik vond geen juist antwoord.
Het werkt dus op 2 plaatsen niet : bij haar en bij mij. M'n eigen werkt wel nog.

Dit heeft niets te maken met fout wachtwoord of iets dergelijks, want dan geeft ie een andere melding. Maar als ik op OK druk, dan krijg ik de volgende pagina:
edit:
klein en clickable gemaakt dus...moest thumbnailen
edit 2: typo in link...
klein en clickable gemaakt dus...moest thumbnailen
edit 2: typo in link...
Als het mail adres niet goed was, dan zou hij je toch al meteen niet laten registreren als iemand anders al deze als msn mail adres in gebruik had.
Sowieso is dit wel het goeie adres van m'n tante...
Nog iemand dit probleem? De oplossing 'eerst gewoon naam en wachtwoord zonder @home.nl doen' werkte niet.
Zitten googlen en hier ook gezocht, maar ik vond geen juist antwoord.
Het werkt dus op 2 plaatsen niet : bij haar en bij mij. M'n eigen werkt wel nog.
[ Voor 12% gewijzigd door Boy op 19-04-2005 19:21 ]
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl