Irritante popup ilead.itrack.it voorkomt downloaden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99543

Topicstarter
Sinds een aantal weken wordt het scherm als ik iets van de site www.filefront.com wil downlaoden (QUAKE 3 FRAGMOVIES &zo) doorgeklikt naar een super-irritante advertentie van Scarlet met Beau in z'n onderbroek. Hierdoor kan ik gewoon niet downloaden/ de site verder bekijken, omdat ik constant ge-redirect wordt naar deze kl*te advertentie. Ik heb al met meerdere programmas gescanned op spyware, maar niks kunnen vinden. Ik heb ook met de site admins gemailed, en die zeggen dat zij die reclame daar ook niet hebben geplaatst (wat geloofwaardig is, omdat de reclame Nederlands is en de site Amerikaans). Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Het adres waar ik naar doorgeklikt wordt is:
http://ilead.itrack.it/clients/NLScarlet_One_CPL/c3801/popup.asp?campaignid=3801&scriptid=18776&websiteid=2740&subwebsiteid=AdS101729

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99543

Topicstarter
Niemand die een oplossing weet? Heeeelpppp....I'ts driving me insane!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Loop Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten eens door en pas je TS daar eens naar aan. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoBerkhoff
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-11-2023
Volgens mij komt "ilead" alleen op pagina's met de Webstat-teller naar voren, tegenwoordig heet dat bedrijf trouwens "Wenstats4u", zelfs op hun pagina komt ie naar voren, klik je door, dan staat zij daar ook genoemd in de bovenste balk. Een email met een vraag hierover naar Webstats4u leverd sinds 3 weken nog niets op. Wie weet hier mee van? :r

ASUS P5ND2-Sli Deluxe, Pentium DualCore 3.0 Ghz. with 2 x ASUS EN6600GT Silencer 256 Mb., LG L194WT 19"wide". 2 x XP1900+ + TFT's 19"wide, Notebook BenQ 8100 Centrino 1,5. Specs: http://specs.tweak.to/8798

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:36

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Wordt er op die site niet toevallig (in een iframe o.i.d.) een site geopend die die webstat4u heeft.... en dus die popups veroorzaakt?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️