Toon posts:

sandisk bestand openen

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een wazig probleem.
Ik heb hier een sandisk 128mb SD card. Deze gebruik ik voor een digitale fotocamera. Als ik hier foto's mee maak en wil die gaan bekijken met een sweex cardreader ziet hij de bestanden wel, maar als ik ze wil openen geeft hij een foutmelding (photoshop):

"Kon uw verzoek niet uitvoeren omdat er onbekende of ongeldige JPEG markeringen aangetroffen zijn".

Maar ik heb een epson printer (stylus 6400) waar ook een kaartlezer in zit en als ik daar de foto's mee open in photoshop doet ie het gewoon.

Het probleem lijkt me dus in de cardreader te zitten, heb meerdere cardreaders geprobeerd, maar in alle cardreaders doet hij het niet, behalve in die van mijn printer.

Hebben jullie een antwoord?

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:49

sus

is druk :+

Trek je foto's via de USB kabel naar je computer toe en formatteer hem eens op de camera. Kijk dan eens wat hij doet ?

Verwijderd

Topicstarter
Gedaan....maar maakte geen verschil :(

Verwijderd

Topicstarter
Heeft echt geen van jullie een idee?

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:00
Probeer anders eens op een andere computer...
Of een ander programma --> Rechtermuis knop.. Openen met...

Misschien zit het probleem in je computer zelf of in Photoshop

Suc6

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als je ff een van die bestanden kunt uploaden, kan ik wel eens een poging doen
om uit te vinden wat er mis mee is.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Verwijderd

Topicstarter
Het zit in de memory card......dat moet haast wel! Heb namenlijk ook meerdere computers geprobeerd.
Ik heb ook wel iets gelezen over gewone SD cards en SD-PRO cards. Mijn cardreader in mijn printer kan namenlijk wel SD-PRO aan, die andere cardreader weet ik niet. Kan je aan de buitenkant zien of het een SD-PRO card is?
Pagina: 1