Beetje lomp gesloten? :)

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
{xp PRO} pc DRUKT SHIFT AUTOmATISCH IN

Dit wordt gesloten omdat ie zo veel hoofdletters gebruikt, maar dat is juist zijn probleem! :)

Wel hylarisch trouwens, op een nerdie manier, maar wel een beetje zielig voor hem.

:)

[ Voor 9% gewijzigd door maratropa op 19-04-2005 18:40 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze kan wel op de nominatie voor een GoT award :), briljant!

Al weet ik niet of ik dat topic wel moet geloven. Waarom post ie niet vanaf de goede pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nou op z'n andere computer werkt het toetsenbord prima. Dus had hij daar toch z'n topic op kunnen maken.
edit:
Net te laat

[ Voor 17% gewijzigd door Noork op 19-04-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Ja dat dacht ik ook, aan een grap, maar toch, die zou niet aan kunnen staan ofzo...

Het lijkt me dat de mod een beetje slaapmodde ;)

[ Voor 24% gewijzigd door maratropa op 19-04-2005 18:45 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:16
Niet aan staan... Dat is wel een heel slap excuus..

Maar ja, volgens mij is hij niet gesloten omdat er allemaal hoofdletters instaan...

edit:
Trouwens ook wel een erg behulpzame user :X

[ Voor 32% gewijzigd door Dr. Donald op 19-04-2005 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Was er niet een Winamp plugin die de keyboard leds als Beat indicator kon gebruiken? Waardeoor je caps-lock de hele tijd aan en uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

DeX: die plugin is er ja, maar wat heeft het met dit verhaal te maken? ;)

gladiool: ik heb even naar de sluitpost van sanfranjake gekeken, en die ziet er allerminst lomp uit eigenlijk, hij geeft nog wat tips in zijn sluitmsg ook :). Aangezien het op z'n andere pc wel werkt, is het niet meer dan normaal dat hij een gewoon topic kan openen vanaf die pc. Zo niet, dan kan hij sanfranjake altijd mailen met zijn verhaal, dan hoeft zo'n topic niet op het forum in die vorm :)

Kwestie van leesbaarheid en inzet om het zelf op te lossen, die allebei een beetje misgaan in dat topic :Y)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Remy schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:59:
Zo niet, dan kan hij sanfranjake altijd mailen met zijn verhaal, dan hoeft zo'n topic niet op het forum in die vorm :)
En dát lijkt me toch wel leuk om erbij te zetten :) .

Verder is idd, ondanks zijn getyp, het topic natuurlijk niet in orde wat betreft eigen inzet en onderzoek :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-09 20:29

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

JHS schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:56:
[...]
En dát lijkt me toch wel leuk om erbij te zetten :) .

Verder is idd, ondanks zijn getyp, het topic natuurlijk niet in orde wat betreft eigen inzet en onderzoek :) .
idd maar ik heb net wel even krom gelegen van het lachen! :D :D :D

Hij had beter even met zijn andere pc kunnen tikken. DIe deed het wel volgens hem.

[ Voor 16% gewijzigd door LoeiOrdinair op 19-04-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik heb het topic gesloten omdat er weinig inzet van zijn kant in zit, weinig te lezen en zoeken op Google, omdat er moeite om onze policy te lezen keer op keer ontbreekt.

9 van de 10 keer krijg je een confirmatiescherm voordat zoiets in effect gaat. Wat oplettendheid had dus ook wel daar mogen zijn. Of allerminst vermeld worden.

De reden waarom de post zo kort is kan ik denk ik wel relateren aan het tijdstip waarop ik het bericht plaatste, 18:31. Ik zat op m'n werk, een helpdesk, en dan heb je soms ineens drukte tussendoor. Dan kan het zijn dat ik een aantal uren achter elkaar geen tijd heb om ook maar iets te doen wat buiten mijn werk valt. Dan kies ik daar bewust voor. Zoiezo lijkt me de post wel duidelijk. Als je na het lezen van de genoemde documenten de topicstart doorleest, hoeveel gebreken zie je dan?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:50
ik vind m niet lomp gesloten, zie ook eigenlijk geen gebreken van de kant van SFJ.

Overigens had de beste user ook prima even z'n topic in Word kunnen typen, even met Shift (...) -F3 spelen et voila... (en dan had ie gelijk een spellingscontrole kunnen doen B) )
Sinds vanmiddag doet mijn toetsenbord(logitech cordless itouch) het niet meer goed. Deze drukt op willekeurige momenten alsware de shift knop in. Het probleem is wel softwarematige aangezien ik met dit toetsenbord 2 computers beedien en de ander het gewoon doet. Ik heb al geprobeerd de drrivers opnieuw te istalleren van logitech maakt niks uit. Bizarre is wel dat wanneer ik de drivers wil deinstalleren het schermpje vasst loopt en hij hem niet verwijderd. Iemand een tip?????

Drivers geprobeerd onder veilige modus te verwijderen--> lukte ook niet
sanfranjake schreef op woensdag 20 april 2005 @ 01:26:
Als je na het lezen van de genoemde documenten de topicstart doorleest, hoeveel gebreken zie je dan?
Stuk of 6 typo's, daarbij geen inzet, ik zeg 7 gebreken...

[ Voor 4% gewijzigd door Carpento op 20-04-2005 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
lomp was niet echt het goede woord inderdaad...vandaar ook de smiley :)

Het was vooral grappig :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mwa, los van 't feit dat het topic natuurlijk nergens over ging. Er zijn meerdere mogelijke oorzaken waardoor dit probleem is onstaan.

Vind het iets te kort door de bocht om alleen naar accessibility options te wijzen en 't topic te sluiten. Daarnaast weten we even niks over die andere PC en internet-voorziening, dus voordeel van de twijfel geven, wellicht?

Met kort door de bocht vind ik bijv. dit ook
De reden waarom de post zo kort is kan ik denk ik wel relateren aan het tijdstip waarop ik het bericht plaatste, 18:31. Ik zat op m'n werk, een helpdesk, en dan heb je soms ineens drukte tussendoor. Dan kan het zijn dat ik een aantal uren achter elkaar geen tijd heb om ook maar iets te doen wat buiten mijn werk valt. Dan kies ik daar bewust voor [...]

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 20-04-2005 12:13 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
sanfranjake om eerlijk te zijn ben ik het met BtM909 eens. Als je geen tijd hebt, wordt dan geen moderator/moderate een post dan niet. Wacht in dat geval tot je tijd hebt. Dat je andere dingen (bijv je werk) belangrijker vind, is geen excuus om je "moderatorschap" af te raffelen. (is mijn mening over moderator schap in het algemeen)

Verder ben ik het me Remy eens dat er niks mis is met je sluitpost. TS was niet policy-correct en is netjes dicht gegaan

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ehm ja, in dit topic hoeft dat topic en sfj's slotje niet tot in den extremen uitgeplozen te worden, vandaar dat deze nu wel dicht kan :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.