Cool, dis ook wel een tof kleurtje! wat anders dan goud!
Zoiets wil ik ook wel bij de post vinden
Der aten ook een hele zooi Thermaltake case badge's bij... langwerpige en niet van die slappe
Maar de blue orb (kleinere versie) was er toch al voor chipsets & videokaarten/gpu's 
Ze kunnen de orbjes beter kleuren naar gebruik
Blauw -> Chipsets & GPU's
Gold -> P3/FCPGA/Slot A (de oude meuk)
Chrome/silver -> Socket A
Rood -> P4
Ze kunnen de orbjes beter kleuren naar gebruik
Blauw -> Chipsets & GPU's
Gold -> P3/FCPGA/Slot A (de oude meuk)
Chrome/silver -> Socket A
Rood -> P4
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Die voor de videokaarten is ook blauw ja, maar dan aqua blauw, deze is donkerblauw.
Persoonlijk had ik haar een beter kleurtje gegeven, roze of zo, zij is toch voor een pisnichtenprocessor!:r
Ik zou zeggen, breek het platform eraf en plak haar op een AMD;)
Verwijderd
/me ziet het anders.... zo'n P4 is een Golden Orb onwaardig.... [img=15,15]i/s/devil.gif[/img]Op woensdag 10 januari 2001 10:17 schreef henri het volgende:
Cool, dis ook wel een tof kleurtje! wat anders dan goud!
Hij is de zelfde kleur als de blue orb... heb net ff gekeken.....
Het kleurtje is leuk je inderdaad maareh wat kost ie?
Die-hard Brexiteer
Volgens mij heeft en p4 een veel groter koelblok nodig. Ik heb andere koelers gezien en daarbij stond vermeld dat het mobo speciale bevestigingsklemmen moest hebben om de koeler vast te houden.
Ik heb o0k een foto gezien met een afzuigslang naar buiten toe om het wat lichter te houden.
Ik heb o0k een foto gezien met een afzuigslang naar buiten toe om het wat lichter te houden.
Nou vind dit toch een behoorlijke koeler hoor hij's wel groot... en die bevestegingsklemmen staan op de foto's
das wel waar inderdaad, daar had ik ff niet aangedacht!Op woensdag 10 januari 2001 11:34 schreef PeepPeep het volgende:
[..]
[me=13072]ziet het anders.... zo'n P4 is een Golden Orb onwaardig.... <a href="i/s/devil.gif\" width=\"15\" height=\"15" target="_blank">[me]:)
hoe krijg je zoiets eigenlijk gewoon bij de post?
maareh leuk dingetje jammer dat de kleur weer blauw is. dan had het toch leuker geweest als het Ferrari rood was lekker opvallend. :P:):9
maareh leuk dingetje jammer dat de kleur weer blauw is. dan had het toch leuker geweest als het Ferrari rood was lekker opvallend. :P:):9
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ook een site beginnen en hardware reviews doen.
Als je zorgt voor veel bezoekers en de juiste connecties hebt, moet je dit soort spullen wel in de postbus kunnen vinden
Als je zorgt voor veel bezoekers en de juiste connecties hebt, moet je dit soort spullen wel in de postbus kunnen vinden
I’m not like the OTTERS
Actieman begrijptOp woensdag 10 januari 2001 16:25 schreef actieman het volgende:
ook een site beginnen en hardware reviews doen.
Pagina: 1