Toon posts:

windows start alleen nog maar op in laagste resolutie

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Een paar dagen geleden deed Norton het bij mij even niet meer, dit is nu verholpen door het opnieuw te installeren,
maar sinds een paar uur nadat Norton ermee uit scheed, start windows alleen nog maar op in de laagste resolutie, dus 4 bits ofzo, supergroot lettertype/icons en een stuk of 16 kleuren. En dit is niet aan te passen!!
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?? BVD!!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

Zit je niet in veilige modes?

--

• GeniusJennis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-04 15:56
Zo niet dan kan het zijn dat de drivers van je videokaart op één of andere manier verwijderd zijn, word je videokaart nog herkent ?

Specs: http://specs.tweak.to/14067

Verwijderd

Topicstarter
nee, gewoon als ik hem normaal opstart.
ik heb trouwens ook al via de windows probleemoplosser vanalles geprobeerd maar dat heeft geen nut, de goede monitor staat ingesteld en het beste stuurprogramma zou geselecteerd zijn.

Verwijderd

Topicstarter
GeniusJennis schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:06:
Zo niet dan kan het zijn dat de drivers van je videokaart op één of andere manier verwijderd zijn, word je videokaart nog herkent ?
Hoe kan ik dat checken?

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:34

DataGhost

iPL dev

videokaart drivers :z standaard is dat het eerste wat je moet checken eigenlijk, drivers na een reinstall

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
drivers even installeren, dat is negen van de tien keer het probleem. Aangezien ik in je topicstart niet terugzie wat je allemaal al hebt geprobeerd, wat heel erg belangrijk is op dit forum, ga ik je topic sluiten. Geef altijd in je topicstart aan wat er precies aan de hand is, welke errors of beperkingen je krijgt bij het aanpassen, en wat je allemaal gezocht en gevonden hebt met bijvoorbeeld Google :)

Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) even goed door, daar staat dat uitgebreid uitgelegd. Lees ook nog eventjes Windows Operating Systems - Policy door, daarin staat onder andere dat de versie van je OS vooraan in de titel moet staan in Windows Operating Systems :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.