Toon posts:

Vraagje over MSI K7T Pro2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst voor m'n oom en tante een computer samengesteld die ze vrijdag kunnen afhalen (bij Informatique). Het is een Duron 750, 128MB, ASUS V7100 (Geforce2 MX) en als moederbord een MSI K7T Pro2. Nu is mijn vraag: als ik daar Windows98 SE op ga installeren, wat kan ik dan nog meer installeren bij hun om de computer zo goed mogelijk te laten werken?

Ik denk aan bv. Detonator 6.47 (of 6.31), VIA 4in1 drivers, enz.........

BVD

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 10:12 schreef Diesel_boy het volgende:
Ik heb laatst voor m'n oom en tante een computer samengesteld die ze vrijdag kunnen afhalen (bij Informatique). Het is een Duron 750, 128MB, ASUS V7100 (Geforce2 MX) en als moederbord een MSI K7T Pro2. Nu is mijn vraag: als ik daar Windows98 SE op ga installeren, wat kan ik dan nog meer installeren bij hun om de computer zo goed mogelijk te laten werken?

Ik denk aan bv. Detonator 6.47 (of 6.31), VIA 4in1 drivers, enz.........

BVD
in iedergeval de via 4in1 drivers. Ik zou de detonater drivers ook instaleren maar verder geen speciale progjes. Kunnen ze de boel alleen maar verknoeien.

Verwijderd

wat gaan ze er mee doen, als er geen games op gespeeld worden kan je er beter winME opzetten, dat heb ik ook met de pc van m'n ouders gedaan(Duron 650, msi k7t pro2, 64mb ram, maxtor 20.0gb)

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem aan dat m'n 14-jarige neefje wel z'n Nintendo64 zal laten staan voor dit, dus Detonators zullen zeker worden geinstalleerd. Probleem alleen: verlies je dan niet de TV-out functie?

Verdere specs: Seagate BarracudaII 15,3 GB, 128MB PC133 RAM en een beetje standaard gedoe allemaal. Tight budget......

Maar VIA 4in1 drivers (4.28?) zijn gewoon makkelijk te installeren?

Nog een vraag (voor mij computer dan): ik heb een Asus K7M, heeft het voor mij zin (aangezien de north- of southbridge (kan het me even niet zo snel herinneren) ook van VIA is) om de VIA drivers te installeren? Of althans een gedeelte daarvan?