Toon posts:

American McGee's "ALICE" Rulez...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alice is de gewoon mooiste en kewlste game van het jaar...je moet het maar bedenken...
een lief sprookjesmeisje die gewoon een killer-biatch wordt! That Fuckin' Rulez 8-)

Daarom ook in 1 ruk uitgespeeld... :9

Verwijderd

|:(

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Nee dat gaat hier niet, SLOTJE :(

Die-hard Brexiteer

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
www.ikroepomslotjealsernoggeenredentotslotjeis.com

p.s Misschien heb ik hem wel ?

/edit

Als er een link komt, dan wel slotje ja (ik neem aan dat je dat bedoeld)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• KingNothing
Je kan nog altijd beter zo reageren als niet reageren ( mijn mening ) Ik heb die game zelf gekocht voor 100 piekskes en tot nu toe is ie zijn geld echt wel waard! :)

Die-hard Brexiteer

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:07
Het is inderdaad zo dat Alice Rulez.

De demo ziet er echt perfect uit.

En hoe kon je aan de demo...

Precies, loop gewoon ff naar de boekhandel en koop de PC Gameplay voor maar 15,95. Heb je nog veel meer demo's

Nou, nou dat is moeilijk....

Verwijderd

meesten zijn ook wel te downloaden op www.gamespot.com hoor.. Hoef je niet zo'n blad te kopen $

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Verwijderd

Is dit spel het waard om er f100,- voor neer te tellen??

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb voor Alice iets anders gekocht. een pIII-800 en een Geforce2 GTS. Bijzonder mooi spel. Ik kan mij niet voortellen hoe een mooier spel eruit moet zien en ik vraag me af waarom mensen nog boeken lezen. :).

• KingNothing
Het is een vervolmaking van de Quake 3 Arena engine. Het hoekige wat ik in Quake 3 nog wel eens zag is in Alice helemaal verdwenen. En de geflipte verhaallijn en de gemakkelijke besturing maken van dit spel een topper van formaat :)

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Topicstarter
I Agree! :P
Alice zeker wel het spel van het jaar, alleen te makkelijk op easy als je er tenminste geld voor betaald hebt ;)

Verwijderd

Alice is z'n geld meer dan waard. Ik hou zelf bijv niet van Tomb Raider maar Alice weet mij wel te boeien door de verhaallijn en de vreselijk mooie graphics.
Ik heb alleen niet zoveel tijd om um te spelen. ;( Ben na 8uur (in totaal) pas bij looking glass land. (ofzo>?)

En inderdaad alleen op medium skill of hoger spelen ja.

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-01 14:41
Te makkelijk op Easy... lol :) dat lijkt me wel logisch...

Gewoon lekker op Hard, speelt lekker, zonder onmogelijk vaak (quick-)saven en loaden, maar wel uitdagend (helemaal die Centepide & Jabberwock).

IMHO game of the year 2k.. 8-)

[edit] ik heb de game voor f75 aan cd-bonnen gekocht.. :) kostte overigens f89

• Bar_en_boos
  • Niet online
Yep, Alice is gewoon goed. Ben nog niet ver gekomen, maar kan al direct zien dat er tijdens het ontwerpen van dit spel erg veel aandacht aan details is besteed. Overal beweging te zien. Heeft misschien dan niet een directe functie maar wel knap en realistisch gedaan hoor. :)

Verwijderd

Ik net de demo ff naar binnen gezogen, nou ja nou moet ik toch ook weer niet gaan overdrijven met Chello, maar het ging toch vrij aardig.

Maar ik zie bijna niets als ik begin, het is bijna stikdonker en ik alleen een paar lampen en padestoelen, weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
Ik heb de brightness ook al op 100% gezet in het spel zelf en met mijn monitor!

• Freak_NL
  • Laatst online: 29-01 14:41
Kijk eens op alice.ea.com, er zijn nl. een paar issues met ATI kaarten.

Verwijderd

Ik heb een Matrox G400 maar die patch maakt ook geen verschil!!

Verwijderd

C: Doors have locks, locks need keys, which you don't have. Let's hope the doors are open.
A: And if not, there are more ways to skin a cat, if you pardon the expression.
C: Most unpleasant metaphor, please avoid it in the future.

dat wou ik ff zeggen ;)
die quotes en conversations in het spel zijn echt gaaf, en ook mooie accenten erin, bijvoorbeeld die kameleon vlak voor de Duchess met zijn schotse accent.
Echt een kewl spel.

Knowing where you're going is preferable to being lost. Ask. Rabbit knows a thing or two, and I don't need a weathervane to tell which way the wind is blowing.

Let your need guide your behavious. Supress your instinct to lead. Persue rabbit.

:)
Pagina: 1